رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/04/09 Saturday - 2024 29 June السبت ، 23 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-06 10:11 شماره خبر : 7612 https://sobhtoos.ir/short/4x928 0
معاون سیاسی سابق سپاه قدس:

معاون سیاسی سابق سپاه قدس گفت: قطعنامه تروئیکای اروپایی و اعلام جنگ رژیم غاصب صهیونیستی با لبنان در راستای فضاسازی ذهنی و ارعاب مردم برای تاثیر گذاری در انتخابات پیش‌رو است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛محمدعلی قاسم‌زاده نداف صبح امروز در جمع هادیان سیاسی تربت‌حیدریه بسیج اظهار کرد: ابتدا باید این نکته را مجدد یادآوری کنیم که چنانچه این تذکرها و یادآوری‌ها نباشد برخی با کمال بی‌انصافی و با تحریف به دنبال فریب مردم هستند. 

وی تصریح کرد: غربی‌ها در موضوع برجام با تحمیل برخی فعالیت‌ها، جمهوری اسلامی را وادار به واگذاری اورانیوم غنی شده، ۷۰ تن آب سنگین اراک کردند و در کنار قلع و قمع ۱۶ هزار سانتریفیوژ از مجموع ۲۱ هزار سانتریفیوژ و تزریق بتن در راکتور اراک اعلام کنند ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست. 

نداف اضافه کرد: مهمتر از همه این اقدامات حتی حاضر شدند بازدیدهای نوبتی و غیر نوبتی و هر زمان که بازرسان اراده کنند از تٱسیسات هسته‌ای انجام و حتی دوربین‌هایی هم نصب کردند تا تمام اقدامات اعتمادسازی را انجام داده‌باشند. 

معاون سیاسی سابق سپاه قدس اظهار کرد: در ادامه همه اقدامات اعتمادسازی از ۴۱ بند fatf تعداد ۳۹ بند را پذیرفتند و طرف مقابل هیچ قدمی‌برای تعهدات خود بر نداشت و در نهایت برجام را پاره و از این معاهده خارج شدند. 

نداف بیان کرد: بعد از خروج آمریکایی‌ها از برجام اروپایی‌ها هم با شیطنت اعلام کردند تعهدات خود را انجام خواهند داد اما در نهایت اروپایی‌ها با صراحت گفتند ما نمی‌توانیم و باید دوباره به آمریکا امتیاز بدهید تا به برجام برگردد. 

وی با اشاره به اینکه هنوز هیچکدام از مقامات دولت روحانی خاطرات کتاب اشتون در موضوع برجام را تکذیب نکردند، گفت: اشتون در کتاب خود توضیح می‌دهد به ایران اعلام کردیم باید برجام ۲و ۳ را بپذیرد و این بدان معناست که جمهوری اسلامی بابد حضور منطقه‌ای در غرب آسیا‌ را کاهش و برد موشکی بالاتر از ۱۴۰۰ کیلومتر نداشته‌باشد و متاسفانه تلویحا دولت روحانی قبول کرد اما به فضل خدا عمر دولت به پایان رسید و این مسیر غلط متوقف شد. 

معاون سابق سیاسی سپاه قدس اظهار کرد: امروز متاسفانه وارثان برجام دست از پا درازتر که فایده‌ای را برای کشور نداشتند با کمال بی‌انصافی دنبال همان مسیر غلط گذشته هستند و نکته جالب ماجرا که سابقه ندارد، سلطنت‌طلب‌ها و منافقبن و معاندین پای کار آمدند و مردم را ترغیب به شرکت در انتخابات می‌کنند تا با انتخاب فردی که با جریان انقلابی موافق نیست مسیر هشت ساله دولت روحانی ادامه یابد. 

وی به دو اقدام مهم غربی‌ها برای تاثیر گذاری در انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: قطعنامه تروئیکای اروپایی و اعلام جنگ رژیم غاصب صهیونیستی در راستای فضاسازی ذهنی و ارعاب مردم برای تاثیر گذاری در انتخابات پیش‌رو است. 

نداف تصریح کرد: ارعاب مردم بدان معناست که با انتخاب رئیس جمهور انقلابی کشور با تحریم و تهدید، جنگ و افزایش دلار مواجه می‌شود و متاسفانه مانند گذشته برخی داخلی‌ها هم به آن‌ دامن می‌زنند. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار