رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/04/09 Saturday - 2024 29 June السبت ، 23 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-06 12:31 شماره خبر : 7616 https://sobhtoos.ir/short/Ng56z 0
وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت:

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم گفت: جريان‌های سیاسی بايد به منظور حفظ و ارتقاء منافع ملی با رئیس‌جمهور منتخب مردم همراهی و همياری كنند.

علیرضا رزم حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: پس از مشخص‌شدن نتیجه انتخابات همه احزاب و گروها و جريان‌های سیاسی بايد به‌منظور حفظ و ارتقا منافع ملی با  رئیس‌جمهور منتخب مردم همراهی و همياری كنند. 

انتقادهای سازنده گروه‌های سیاسی، برای پیشبرد اهداف دولت

وی هدف از وحدت و انسجام جریان‌های سیاسی را تأمین منافع ملی دانست و افزود: گروه‌های سیاسی مختلف و احزاب براي رصد دولت جديد باید انتقادهایی سازنده و پيشنهادهایی عملی برای پيشبرد برنامه‌ها ارائه دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم با تأکید بر این‌که رئيس‌جمهور منتخب  باید ظرفيت و سعه‌صدر كافی و روحيه اجماع‌سازی و فداكاری برای جذب نخبگان و شایستگان از هر جناحی را داشته باشد، خاطرنشان کرد: امروز كشور به مديران خردمند، کاربلد، كارآمد و شجاع نیاز دارد؛ ازاین‌رو دولت باید حتماً از ظرفیت افراد شايسته و لایق استفاده کند.

رئیس‌جمهور با ذره‌بین به دنبال مدیران شایسته باشد

وی با بیان این‌که امروز مديران خردورز و پاک‌دست خانه‌نشين هستند و حاضر نيستند برای كسب مقام و پست رزومه ارائه دهند، تصریح کرد: اگر رئيس‌جمهور می‌خواهد كارنامه درخشانی داشته باشد بايد با ذره‌بين به دنبال مديران شايسته بگردد و  آن‌ها را دعوت به همكاری كند.

لابی‌گری چاپلوسان برای رسیدن به مقام

رزم حسینی ادامه داد: پس از پيروزی رئيس‌جمهور منتخب، چاپلوسان، رياكاران  و متظاهران به فرهنگ زهد و ريا برای تصاحب جاه و مقام  لابی‌گری خواهند كرد و با دوره كردن اطرافيان رئيس‌جمهور از هر راهی دنبال مقام، مسند و جايگاهی هستند.

وی نظام حكومتی ايران كه جمهوری اسلامی است را نظامی مردم پایه دانست و گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مسئله‌ای کاملاً عقلی و عرفی است؛ لذا امید است جوانان عزيز کشورمان با حضور پرشورشان، حماسه‌ای رقم بزنند.

استاندار اسبق خراسان رضوی ضمن ابراز امیدواری برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، بیان کرد: انتخاب کاندیدای اصلح به‌عنوان رئيس‌جمهور در اقتصاد، فرهنگ و سياست خارجی ايران بسیار تأثیرگذار است، لذا امیدواریم که مردم شریف ایران با توجه به مناظرات، بهترین کاندیدا را برگزینند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار