رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/29 Saturday - 2024 18 May السبت ، 10 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-01-07 02:50 شماره خبر : 2887 http://sobhtoos.ir/short/enZ6K 0

موسی رجب‌زاده در گفتگو با صبح توس با بیان اینکه جزء معدود شهرداری‌هایی هستیم که ظرف ۱۱ ماه توانستیم بیش از  ۹۵ درصد بودجه سال جاری را محقق کنیم، اظهار داشت: محقق کردن ۱۰۰درصدری بودجه برای سال جاری یکی از برنامه‌های راهبردی شهرداری در سبزوار است.

وی با تاکید بر این که مهم‌ترین هدف ما از ابتدا تکریم ارباب رجوع  بوده افزود: با گذاشتن صندوق‌های انتقاد و پیشنهاد در همه سازمان‌ها ومناطق و همچنین راه‌اندازی سامانه ۱۳۷برای ارائه نظرات همشهریان و ایجاد بستر  پیام‌رسانهای داخلی و ارسال پیامک مستقیم با شهردار  تلاش کردیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

رجب زاده، توجه ویژه به امور رفاهی نیروی انسانی شهرداری و عدالت در پرداخت‌ها وهمچنین بالا بردن سطح بیمه تکمیلی از ۶۰ میلیون به ۱۶۹میلیون تومان  را از دیگر اقدامات مهم شهرداری دانست که با هدف افزایش انگیزه، کارآمدی و بهبود پاسخگویی به ارباب رجوع صورت گرفته است و تاکید کرد که در یکسال گذشته حقوق کارگران زحمتکش شهرداری هر ماه بدون تاخیر و در موعد مقرر پرداخت شده است.

شهردار سبزوار در راستای مبارزه با فساد در شهرداری گفت: با کمک گزارشات مردمی و رصد دوستان در قسمت حراست و با استفاده از اهرم‌های قانونی هچون معرفی به کمیته انضباطی و حتی اخراج از کار با متخلفین برخورد کردیم که نتایج مثبتی نیز به همراه داشت.

رجب زاده، یکی ديگر از اقدامات مهم شهرداری را پرداخت بدهی شهرداری به پیمانکاران عمرانی و فضای سبز و سایر سازمان‌ها دانست و گفت: با تاکید بر پرداخت ماهیانه بخشی از این بدهی‌ها مانند حقوق توانستیم قسمت عظیمی از بدهی ۵۰ میلیاردی را پرداخت و اعتماد پیمانکاران عزیز را نسبت به شهرداری برگردانیم.

شهردار سبزوار بار دیگر به شعار خود در زمینه شفافیت اشاره کرد و بیان داشت: برای تحقق این هدف دریافتی ناخالص کارکنان شهرداری، تمام قراردادها و املاک در سایت شهرداری قابل رویت است و هر ماه بروزرسانی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار