رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/18 Wednesday - 2024 09 October الأربعاء ، 6 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-18 17:03 شماره خبر : 8989 https://sobhtoos.ir/short/eRLkP 0
فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه:

فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت‌حیدریه گفت: در ادامه افتتاح پروژه‌های بسیج، ۲ پروژه درمانی با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

علی یعقوبیان ظهر امروز در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: نخستین پروژه درمانی، کلینیک تخصصی دندانپزشکی واقع در ملک مرحوم سیدعلی بهشتی از اهالی شهر بایگ در ابتدای خیابان خیرین است که برای بازسازی ملک ۷ میلیارد ریال نیز هزینه شده‌ است. 

وی تصریح کرد: مرحوم سیدعلی بهشتی بایگی پیر غلام اباعبدالله الحسین علیه السلام و خیر و نیکوکار تربت‌حیدریه ۲ سال قبل یک باب منزل مسکونی خود را در خیابان خیرین به متراژ ۶۰۰ متر مربع برای امورات خیر در حوزه درمان به سپاه ناحیه بسیج واگذار کرد. 

یعقوبیان گفت: طبق نظر واقف ماهانه ۳۰ نفر از مردم شهر بایگ با نامه امام جمعه این شهر و یا بهزیستی برای درمان رایگان به درمانگاه حضرت ابالفضل العباس علیه‌السلام نیز معرفی می‌شوند که از یک‌سال قبل نیت واقف در حال اجراست. 

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه در تشریح دومین پروژه بیان کرد: بخش فیزیوتراپی درمانگاه حضرت ابالفضل العباس علیه‌السلام با اعتبار ۷ میلیارد ریال در طبقه سوم این مرکز درمانی آماده‌ ارایه خدمات به مراجعه کنندگان است. 

وی اضافه کرد: مرکز درمانی حضرت ابالفضل العباس علیه‌السلام کم‌ترین تعرفه شهرستان را دارد که با راه‌اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی خدمات ترمیم، جراحی، روکش، پانسمان و کشیدن دندان و همچنین بخش فیزیوتراپی، خدمات در این حوزه را انجام می‌دهند که برای بسیجیان ۲۰ درصد تخفیف و نیازمندانی که از نهادهای مختلف معرفی می‌شوند این خدمات با تخفیف ارایه می‌شود. 

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: طی دو سال گذشته و در راستای تکمیل این مرکز درمانی، آزمایشگاه تشخیص طبی، بخش رادیولوژی و سونوگرافی، داروخانه و خدمات پزشک متخصص نیز راه‌اندازی شده و روزانه به مراجعان خدمات ارایه می‌شود. 

شایان ذکر است در هفته دفاع مقدس امسال ۷ پروژه عمرانی بسیج شامل دو پارکینگ تجهیزات و موتوری و ۵ پایگاه بسیج با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار