رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد:

فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری متهمی كه با ترفند فروش وام کم‌بهره در شبکه‌های اجتماعي از شهروندان كلاهبرداري می‌کرد خبر داد.

حسن مشهدي در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي مراجعه فردي به پليس آگاهي و ارائه مرجوعه قضايي مبني بر كلاهبرداري از وی توسط فردی ناشناس در يكي از شبکه‌های اجتماعي، كارآگاهان دایره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي وارد عمل شدند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در تحقيقات پليس مشخص شد شاكي در فضای مجازی با آگهی فروش وام با سود كم، روبرو و در ادامه با متهم قرار ملاقات گذاشته و متهم سه فقره وام به مبالغ سه، پنج و ۱۰ میلیاردریالی با ادعاي سود چهار درصد و باز پرداخت 20 ساله به قيمت سه ميليارد ريال به شاكي واگذار و نيز ۱۱ برگ چك صيادي قبل از واريز وام‌ها، به بهانه سير مراحل اداري از شاكي اخذ می‌کند.

فرمانده انتظامی کاشمر با بیان اینکه شاکی در ادامه پس از تماس‌های مکرر و پاسخ‌های متناقض متهم و عدم واریز مبالغ وام‌ها به‌حساب شاکی، متوجه می‌شود که اصلاً چنین وام‌هایی وجود نداشته است، تصریح کرد: مأموران پليس آگاهي با انجام اقدامات فني محل اختفاي متهم را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي در اقدامی ضربتي وي را دستگير و به مقر انتظامي انتقال دادند.

وی همچنین اذعان کرد: متهم دستگيرشده در تحقیقات به‌عمل‌آمده و در مواجهه با شاكي، به بزه انتسابي اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضايي معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار