رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد:

فرمانده انتظامی کاشمر از توقیف یک دستگاه نیسان حامل پنج کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: در پی این کشفیات، ۳ نفر متهم دستگیر شدند.

حسن مشهدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ از کشف مقادیری از مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشمر با اشراف اطلاعاتی و شبانه‌روزی خود، یک دستگاه خودروی نیسان را در مبادی ورودی شهرستان مورد تعقیب و مراقبت قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه پس از انتقال این خودرو به مقرر انتظامی و بازرسی این خودرو مقدار ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد، خاطرنشان کرد: در پی این کشفیات، ۳ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به اینکه اولویت اصلی پلیس برخورد قاطعانه با متخلفان و هنجارشکنان بوده و با همکاری مردم و ارائه برنامه‌ریزی شاهد کاهش ناهنجاری‌ها و همچنین افزایش امنیت مطلوب در جامعه باشیم، تصریح کرد: پلیس با تمامی ناهنجاری‌ها به‌ویژه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر بدون اغماض برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

وی ضمن قدردانی از شهروندان در همکاری با پلیس، اذعان کرد: مردم می‌توانند هر گونه موارد مشکوک و اخبار و اطلاعات در این مورد را با شماره تلفن‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده و همچنین هر گونه انتقادات و پیشنهادهای خود را با شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار