رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/10 Monday - 2024 29 April الاثنين ، 20 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-26 16:45 شماره خبر : 6592 https://sobhtoos.ir/short/46250 0
امام جماعت مژن‌آباد خواف:

امام‌جمعه م‍ژن آباد خواف گفت: پاسخ مقتدرانه نیروی نظامی کشور در پاسخ به تعرض رژیم غاصب صهیونیستی باعث خوشحالی تمام مردم ایران و تمام مسلمانان جهان شد.

مولوی سید حسام‌‌الدین حسینی در گفت‌و‌گو با «صبح‌توس» با اشاره به جنایات و تعرض‌های پی‌در‌پی رژیم غاصب صهیونیستی با محکوم کردن حمله این رژیم به کنسولگری ایران و پاسخ مقتدرانه نیروهای نظامی ایران در شب گذشته، اظهار داشت: این جای تأسف دارد هر جا جنایتی را که اسرائیلی‌ها مرتکب شدند، آمریکایی‌ها آن را محکوم نکردند، حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ روز است که مردم مظلوم غزه و فلسطین در حال به شهادت رسیدن هستند، اما آمریکایی‌ها و کشورهای اروپایی هیچ واکنشی نشان ندادند.

وی با اشاره به اقدام و پاسخ نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در رابطه با جنایت رژیم صهیونیستی بیان داشت: چه کنسولگری ایران چه خاک عزیز میهن ما فرقی نمی‌کند ما جنایتی که رژیم صهیونیستی انجام داده را محکوم می‌کنیم و پاسخی که نیروهای نظامی ما نیروهای مسلح ما سپاه مقتدر ما نسبت به این تعرض دشمن داشته است را قدردانیم و تشکر می‌کنیم.

مولوی حسینی با تأکید بر اینکه پاسخ مقتدرانه نیروی نظامی ما باعث خوشحالی ما و تمام مردم ایران و تمام مسلمانان جهان شد، یادآور شد: با این پاسخ نشان داده شد به جهان اسلام که واقعاً کشوری داریم مثل ایران عزیز اسلامی که در حدود ۲۰۰۰ کیلومتر مرزهای خودپاسخ رژیم غاصب صهیونیستی و کودک‌کش را داد و مردم مظلوم فلسطین شب گذشته راحت واقعاً خوابیدند.

وی با تأکید بر اینکه امروز واقعاً دنیای اسلام نسبت به این اقدام خوشحال شد، تصریح کرد: با این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی ما نشان دادند که واقعاً یک قدرتی هست که دنیای اسلام به آن متکی باشند و با این اقدام ایران اسلامی به جهانیان فهماند که ما هستیم خاطرتان جمع باشد، اگر تاکنون ایران اسلامی عکس‌العملی نشان نداده است به خاطر خویشتن‌داری بوده است و به خاطر رفعت اسلامی بوده است که تاکنون عکس‌العملی از خود نشان نداده است.

مولوی سید حسام‌‌الدین حسینی در ادامه مطلب افزود: با این اقدام جمهوری اسلامی نشان داد که ما هستیم و هم قدرت خود را نشان داد و هم توانایی خود و اینکه اثبات کرد که ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم اما به خاطر رفعت اسلامی و خویشتن‌داری تاکنون اقدامی انجام نداده‌ایم.

امام‌جمعه اهل سنت مژن‌آباد خواف افزود: بازهم در پایان از نیروهای نظامی ایران عزیز اسلامی نیروهای سپاه پاسداران نیروهای ارتش و نیروهای انتظامی که درراه اقتدار امنیت و سربلندی میهن اسلامی قدم برمی‌دارند کمال تقدیر و تشکر راداریم و خسته نباشید به آن‌ها می‌گوییم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار