رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-03-12 09:43 شماره خبر : 3473 http://sobhtoos.ir/short/NEblG 0

به گزارش پایگاه خبری صبح‌توس؛ حجت الاسلام جواد طاهری، امام جمعه کاشمر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: تورم و گرانی‌ها همه را تحت فشار قرار داده‌است و به مردم دلبسته به انقلاب ضربه می‌زند.

وی با بیان اینکه آمریکا از بدهکار‌ترین کشورهای دنیا است ولی با اعتباری که با زورگویی و هجمه‌ها و فیلم سازی هایی که برای خود می سازد با دلار بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: آمریکا رو به افول است و هرکس که به آمریکا تکیه کند مطمئنا او هم رو به زوال خواهد بود

وی ادامه داد: اگر اقتصاد را به عنوان یک پروژه فرهنگی نگاه کنیم، آنچه به اعتبار مردم ضربه می‌زند تفرقه است و هر کی به تفرقه مردم دامن می‌زند بهبی‌ارزش شدن پول جامعه کمک می‌کند.

امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه مسئولان باید بُعد نظارتی خود را افزایش دهند و با محتکران به صورت جدی برخورد کنند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری مجلس یازدهم را مجلس انقلابی معرفی کردند.

وی با اشاره به اینکه نگاه‌ها به این مجلس متفاوت بود و هرکس یک برداشت و تحلیلی از این مجلس داشتند، اذعان کرد: برخی این مجلس را مجلس اقلیت عنوان می‌کنند چون با مشارکت پایین تری تشکیل شده‌بود در صورتی که عامل این مشارکت خود همین افراد بود.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه برخی این مجلس را مجلس تندروها و منفعل و خنثی در برابر مشکلات مردم معرفی می‌کردند، عنوان کرد: بسیاری از مصوبات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم مصوبات بزرگی بود.

وی با تاکید بر اینکه مالیات بر خانه‌های خالی، ساماندهی بازار خودرو و. . . از جمله مصوبات خوب مجلس بود که در این دوره تصویب شد، تشریح کرد: نظارت مجلس بر مسئولان، قوانین مصوب و مشکلات مردم علیرغم اقدامات خوبی که در دوره یازدهم انجام شده مطلوب نیست و باید مجلس بر وظیفه نظارتی خود بیش از پیش عمل کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار