رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-15 14:25 شماره خبر : 5612 https://sobhtoos.ir/short/V5M6V 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام گفت: حاج قاسم سلیمانی مرد مقاومت در راه جهاد اکبر و جهاد اصغر بود؛ در جهاد اصغر ایشان در برابر دشمنان مرد میدان بود و در دل دشمنان اسلام، رعب و وحشت ایجاد می‌کرد.

ابراهیم بیدل با بیان اینکه دشمن از ترویج مکتب حاج قاسم هراس دارد؛ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی مرد مقاومت در راه جهاد اکبر و جهاد اصغر بود؛ در جهاد اصغر ایشان در برابر دشمنان مرد میدان بود و در دل دشمنان اسلام، رعب و وحشت ایجاد می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی میدان‌دار اصلی تحقق فتوای ولایت و مراجع تقلید بود، تصریح کرد: دشمن هنوز از شخصیت و ترویج مکتب حاج قاسم هراس دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام بیان داشت: حادثه تروریستی کرمان و شهادت تعدادی از هموطنان مظلوممان اگر چه بسیار تلخ بود اما نشان داد که دشمنان انقلاب دست از توطئه‌پراکنی بر علیه ایران اسلامی بر نمی‌دارد و ملت باید هوشیارتر و آگاه‌تر از گذشته در مسیر انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و مکتب سردار دلها حرکت کند.

بیدل خاطر نشان کرد: بدون شک این حادثه تروریستی جنایتکارانه، نشانگر قساوت و ددمنشی دشمنان کوردل انقلاب و مزدوران استکبار جهانی در برابر اقتدار و عظمت ملت شریف ایران اسلامی است.

وی در پایان بیان داشت:  از هر قطره خون شهیدان گلگون کفن‌مان هزاران سرباز برای پیوستن به جبهه‌های مقاومت قدم علم خواهند شد و اراده و عزم راسخ آحاد ملت برای ایستادگی در برابر زورگویی‌های مستکبرین عالم را مستحکم‌تر می‌سازد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار