رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-10-01 14:25 شماره خبر : 5437 https://sobhtoos.ir/short/Vd11N 0
امام‌جمعه تربت‌جام:

امام‌جمعه تربت‌جام گفت: ما اکنون وظیفه داریم بر اساس تکلیف عقلی، شرعی و اخلاقی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب در انتخابات حضوری گسترده داشته و با انتخاب درست، زمینه را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس» حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته تربت‌جام که در مصلی الغدیر تربت‌جام برگزار شد با سفارش به تقوای الهی به خود و نمازگرارن با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند؛ اظهار داشت:  ما اکنون وظیفه داریم بر اساس تکلیف عقلی،  شرعی و اخلاقی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب در انتخابات حضوری گسترده داشته و در عرصه تعیین سرنوشت خود با نشاط حاضر شویم و با انتخاب درست، زمینه را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن درصدد است بین جوانان و آرمان‌های انقلاب فاصله بیندازد و هویت آنان را غرب زده کند اما باید با روشنگری و بصیرت افزایی سعی کنیم فریب دشمن را نخورده و در برابر حربه‌های آنها بایستیم.

امام‌جمعه تربت‌جام اظهار داشت: مردم باید برای انتخاب اصلح براساس معیارهای اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب،  حضوری آگاهانه در پای صندوق‌های رای در انتخابات داشته و حماسه‌ای جاودان خلق کنند.

حجت‌الاسلام اسلامی خاطر نشان کرد: انتخاباتی که برای ملت، کشور و نظام ما فرصت است برای دشمنان تهدید حساب می‌شود و از روش‌های مختلف می‌خواهند به آن ضربه بزنند.

وی در پایان بیان داشت: دشمن به دنبال این است که انتخابات در کشور ایده‌آل و قابل قبول نباشد، چرا که انتخابات مطلوب باعث شتاب بخشیدن به پیشرفت کشور، انقلاب و تأمین کننده منافع و امنیت ملت ایران است و مشکلات را برطرف می‌کند. 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار