رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-10-14 22:52 شماره خبر : 5600 https://sobhtoos.ir/short/VmZyN 0
امام جمعه نیشابور:

امام جمعه نیشابور گفت: جنایت تروریستی کرمان ناشی از این است که دشمن در غزه شکست خورده و با این جنایت خواست شکست خود را توجیه کند.

حجت الاسلام سیدابوالقاسم یعقوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ گفت: حادثه تروریستی در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان ناشی از این است که دشمن نمی‌تواند انقلاب را که در مردان انقلابی مانند حاج قاسم تبلور پیدا می‌کند را مشاهده کند.

حجت الاسلام یعقوبی بیان داشت: این حادثه تروریستی  در حالی رخ داد که صدها هزار نفر همزمان با سالگرد حاج قاسم به کرمان رفته بودند، دشمن از این موضوع ناراحت است و انتقام این ناراحتی را با ترور مردم بیگناه و مظلوم می‌گیرد.

وی افزود: دشمن در غزه شکست خورده و دنبال این است که این شکست را با پیروزی برای خود جبران کند، این موضوع را در حوادث چند روز قبل و در ترور شهید سیدرضی موسوی از مستشاران ایران در سوریه و همچنین ترور فرمانده حماس نشان داده است این اتفاقات برای توجیه شکست های دشمن است.

حجت الاسلام سیدابوالقاسم یعقوبی با اشاره به اینکه مسیر انقلاب و مسیر شهدا، شهید پرور است و دشمن نمی‌تواند این مسیر را ببیند، اظهار داشت: وقتی سیل جمعیت به سمت مزار حاج قاسم می‌رود، این برای دشمن سخت است و برای همین است که عقده خود را اینگونه بر سر مردم مظلوم و بیگناه خالی می‌کند اما دشمن باید بداند با این ترورها و شیطنت ها هیچگاه نمی‌تواند مردم را از مسیر انقلاب و مکتب حاج قاسم دور کند.

وی افزود: این جنایت تروریستی، گویای اوج رذیلت و خباثت دشمنان ملت ایران و نیز توسل آنان به روش‌های جنایت آمیز به امید واهی خروج از بحران خودساخته ای است که در آن گرفتار آمده‌اند.

امام جمعه نیشابور خاطرنشان کرد: بطور قطع توسل به چنین جنایات شرورانه‌ در حق شهروندان و مردان و زنان و کودکان ایرانی، پیوند ملت بصیر و مقتدر ایران را با آرمان شهید سلیمانی مستحکم‌تر نموده و موجب تحکیم بیش از پیش همبستگی و انسجام آحاد ملت رشید ایران و تعمیق دشمنی و نفرت آنان نسبت به‌ دشمنان شناخته شده ایران اسلامی خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم یعقوبی گفت: بی‌شک این عمل تروریستی خبیثانه که امروز نمونه آن در غزه به دست غاصبان خونخوار و آدمکش صهیونیستی انجام شده است، نه تنها هیچ موفقیتی برای استکبار صهیونیستی و عوامل فرومایه و بدسیرت تکفیری آنها نخواهد داشت بلکه حقانیت جبهه مقاومت و سیره و مسیر شهید سلیمانی را پرفروغ‌تر و راه این شهید را پررهروتر خواهد کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار