رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/28 Saturday - 2024 19 October السبت ، 16 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-01-19 02:49 شماره خبر : 3067 http://sobhtoos.ir/short/Vp3l5 0

حجت الاسلام جواد طاهری، امام جمعه کاشمر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در نماز جمعه هفته گذشته به مسجدالاقصی حمله می‌کند و در این نماز، ۵۰۰ نفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه حمله اسرائیل به نمازگذاران به معنای این است که نماز خواندن عادی در مسجد، دشمن را حساس می‌کند، خاطرنشان کرد: حساسیت دشمن بر روی نماز به معنای این است که نماز خواندن کار درستی است و می‌تواند زمینه نابودی دشمن را فراهم کند.

امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه فلسطین و حزب الله خیلی زود جواب این حمله رژیم غاصب صهیونیستی را داد و این به معنای اینکه دوران اینکه فلسطین ضعیف باشد گذشته‌است، تصریح کرد: اسرائیل جبهه خود در سوریه و فلسطین را از دست داده‌اند و متوجه نیست.

وی با اشاره به اینکه شلیک ۱۰۰ موشک در کمتر از ده دقیقه از خاک حزب الله به معنای این است که مقاومت می‌تواند اسرائیل را در کمتر از ۲۴ ساعت با خاک یکسان کند، اذعان کرد: جنگ بین اسرائیل و ایران دیگر معنا ندارد و سرنوشت اسرائیل را فلسطین مشخص می‌کند.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس، دفاع از ایران، دفاع از فلسطین و دفاع از مظلوم است، عنوان کرد: رابطه بین روز قدس و مهدویت بسیار حائز اهمیت است و حضرت مهدی (عج) حرکت خود را تا بیت المقدس ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار