رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
در نخستین همایش ملی شهریران؛

همزمان با آیین اختتامیه نخستین همایش و نمایشگاه «شهریران»، جایزه ملی شهید باکری و لوح تقدیر جشنواره به شهرداری سبزوار تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ جایزه ملی شهید باکری به‌عنوان یکی از بخش‌های همایش و نمایشگاه شهریران به شمار می‌رود که برای نخستین بار بهترین شهرداری‌های کشور را معرفی کرد.

این انتخاب بر اساس ارزیابی‌های تخصصی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با رویکرد معرفی الگوهای تخصصی مدیریت شهری و از میان شهرداری‌های کل کشور انجام شد.

نخستین همایش و نمایشگاه «شهریران» با موضوع‌های تامین مالی و سرمایه‌گذاری شهری، مبلمان و طراحی شهری، ماشین آلات و تجهیزات خدمات شهری، فرآیندها و سکوهای هوشمند شهری، پایش و پردازش تصویری، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت پسماند و بازیافت، فضای سبز و محیط زیست، مسکن سازی و مصالح نوین ساختمانی برگزار شد.

این نمایشگاه ضمن معرفی دستاوردها و خدمات بخش‌های فعال در حوزه مدیریت شهری، سعی داشت با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، خدمات شهری را با دانش روز پیوند بزند.

مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار طی سه روز با معرفی آخرین دستاوردها و اقدامات خود در حوزه‌های مختلف اعم از حمل و نقل، محیط زیست، سرمایه‌گذاری، هوشمندسازی و بازآفرینی شهری در این رویداد ملی حضور یافت.

غرفه شهرداری سبزوار در این نمایشگاه با استقبالی شایسته از سوی مسئولان و مدیران شهری، شهرداران کلانشهرها و علاقه‌مندان حوزه مدیریت شهری همراه بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار