رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-22 14:15 شماره خبر : 5700 https://sobhtoos.ir/short/eq0B4 0
امام‌جمعه تربت‌جام:

امام‌جمعه تربت‌جام گفت: مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی در انتخابات آتی، توطئه‌های همیشگی دشمنان را علیه ایران اسلامی خنثی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هقته که در محل مصلی الغدیر تربت‌جام برگزار شد با سفارش به رعایت تقوای الهی به خود و نمازگزاران اظهار داشت: مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی در انتخابات آتی، توطئه‌های همیشگی دشمنان را علیه ایران اسلامی خنثی می‌کنند.

وی تصریح کرد:  یکی از مسائلی که در انقلاب اسلامی همواره مهم بوده حضور مردم در صحنه است و اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند خودشان می‌توانند در سرنوشت خود اثرگذار باشند.

امام جمعه تربت‌جام بیان داشت: مردم‌سالاری دینی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در طول این سال‌ها با برگزاری انتخابات‌های مختلف همواره تقویت شده و انقلاب اسلامی را در طول این سال‌ها برای رسیدن به اهداف و مقصد نهایی پشتیبانی کردند.

حجت‌الاسلام اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه خنثی کننده تهدیدات دشمنان است و آن چیزی که کار را تمام می‌کند میدان است و عرصه‌های نقش آفرینی در میدان متفاوت است و روزی ملت ایران در دفاع مقدس با حضور در میدان، تهدیدات دشمن را شکست می‌دهند و روزی ملت ایران در صحنه‌های دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند و امروز حضور ملت در صحنه انتخابات خنثی کننده فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار