رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-13 16:28 شماره خبر : 7257 https://sobhtoos.ir/short/e8Ayp 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور خبر داد:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: 800 شهروند نیشابوری برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد رهبر کبیر انقلاب مشرف شدند.

علی نیک یاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس» گفت: در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهروندان نیشابوری در قالب کاروان «ارتحال امام» راهی مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی افزود: ۸۰۰ شهروند نیشابوری با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، در قالب ۲۰ دستگاه اتوبوس به حرم امام راحل رهسپار شدند. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور با اشاره به اینکه در این کارون جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، جانبازان، نوجوانان وجوانان و اقشار مختلف مردم حضور دارند، ادامه داد: برخی از این زائران برای اولین بار است که به زیارت حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی مشرف می‌شوند. 
نیک یاد خاطرنشان کرد: زائران این کاروان همزمان با ۱۴ خرداد در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی شرکت کرده و از بیانات مقام معظم رهبری مستفیض شده و با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.
وی بیان داشت: این زائران طی این سفر سه روزه، ضمن بهره‌مندی از برنامه‌های مختلف و متنوع در طی مسیر، به زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران نیز مشرف خواهند شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار