رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-03-17 05:33 شماره خبر : 3508 http://sobhtoos.ir/short/Nj1q7 0

حسین ریاضی در گفتگو با صبح توس با اشاره به اینکه اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری از برنامه های مهم شرکت‌های آب و فاضلاب است تصریح کرد: این طرح در سبزوار از پیشرفت ۹۷ درصدی برخوردار شده وتنها سه درصد با تکمیل این پروژه فاصله داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اجرای شبکه فاضلاب در محلات هدف و حاشیه‌ای در دستور کار قرار گرفته تصریح کرد:شبکه جمع‌آوری فاضلاب در محله "قلعه نو دِهراز" سبزوار، به عنوان یکی از مناطق هدف و حاشیه این شهر اجرا شد.

ریاضی افزود:شبکه جمع آوری فاضلاب این محله شهر سبزوار، به طول ۸ کیلومتر و با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان، به اجرا درآمده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار با بیان اینکه با اتصال این محله حاشیه شهر به شبکه فاضلاب شهری، بخش زیادی از مشکلات بهداشتی و اجتماعی مرتفع خواهد شد تاکید کرد: ساکنان این محله  که از سالهای گذشته با مشکلات بهداشتی روبرو بودند که امروز با اجرای این شبکه بسیاری از این مشکلات رفع شده است.

وی ادامه داد: هم اینک شبکه جمع آوری فاضلاب در عمده معابر محله قلعه نو دهراز، اجرا شده و تنها در بخش‌هایی از آن به علت وجود معارض، انجام نشده است.

ریاضی در خصوص اجرای شبکه در دیگر محلات هدف تشریح کرد:از محل اعتبارات سفر استانی هیات دولت، ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل اجرای طرح شبکه فاضلاب سبزوار در ۲ محله "بهاران و کلاته سیفر"، اختصاص یافته است.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار