رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/28 Saturday - 2024 19 October السبت ، 16 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-05-16 08:05 شماره خبر : 3958 http://sobhtoos.ir/short/VJbKp 0

به گزارش صبح توس، هاشم آجنگان بخشدار بخش جنگل شهرستان رشتخوار در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با آسفالت معابر سطح روستای بند‌ازبک از توابع بخش جنگل این شهرستان، گفت: با هدف ارتقای کیفی و بهسازی معابر حدود ۱۰ هزار متر مربع از معابر کوچه‌ها در سطح روستای بند ازبک بخش جنگل رشتخوار زیرسازی و آسفالت می‌شود.
  وی در ادامه با اشاره به اینکه این حجم از آسفالت در روستای بندازبک به عنوان اولین روستا بخش جنگل است و کار آسفالت آن هم‌اکنون در حال انجام است، اظهار داشت: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌های آسفالت سطح شهرستان است که برای نخستین بار در بخش جنگل در روستای بند ازبک اجرا خواهد شد. بخشدار بخش جنگل رشتخوار در ادامه با اشاره به رضایتمندی ساکنین روستای بندازبک از اجرای طرح آسفالت معابر در این روستا بیان داشت: اجرای این طرح باعث شد، تا مردم روستای بند‌ازبک که هم‌مرز با گناباد و آخرین روستای شهرستان رشتخوار در این منطقه هستند، از نعمت آسفالت معابر برخوردار شوند.
آجنگان با تاکید بر اینکه در این طرح حدود ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، یادآور شد: کار زیر سازی و آسفالت معابر روستای بندازبک با تامین قیر تهاتری با تلاش‌های ارزنده و پیگیری نماینده محترم شهرستان، فرماندار، عزیزان همکار در مجموعه بخشداری بخش جنگل، مجموعه بنیاد انقلاب اسلامی، دهیار و شوراهای عزیز به سرانجام رسید که جا دارد از تمامی عزیزان فعال در این پروژه تقدیر و تشکر شود.
حسن یگانه‌پور دهیار روستای بند‌ازبک در ادامه در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: طرح آسفالت معابر روستای بندازبک یک کار بسیار بزرگ و ارزنده بود که جای تقدیر از تمامی عزیزان مسئول که پیگیر اجرا آن بودند را دارند. مهدی اصغری عضو شورای اسلامی روستا نیز ادامه ضمن تقدیر از طرف ساکنین روستا از اجرای طرح، اظهار داشت: مردم روستای بندازبک سال‌های متوالی بود که از وجود گرد و خاک در روستا رنج می‌بردند که اجرای طرح باعث رضایت ساکنین در روستا شد. انتهای خبر/
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار