رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-15 14:25 شماره خبر : 5610 https://sobhtoos.ir/short/VWxnN 0
امام جمعه تربت‌جام:

امام جمعه تربت‌جام گفت: دشمنان ایران اسلامی با اقدامات جنایتکار خود نشان دادند که از حضور پرشور مردم در مزار شهید سلیمانی هم ترس دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تربت‌جام که در محل مصلی الغدیر تربت‌جام برگزار شد با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به خود و نمازگزان اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی با اقدامات جنایتکار خود نشان دادند که از حضور پرشور مردم در مزار شهید سلیمانی هم ترس دارند.

وی تصریح کرد: ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند، جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند و بدانند که مردم ما از رهبری و شهیدانشان نخواهند گذشت.

امام جمعه تربت‌جام با عنوان این که دشمن از نام و یاد سردار سلیمانی می ترسد،ر سلیمانی اشاره کرد و گفت: هدف از عملیات تروریستی کرمان، پوشش دادن شکستی است که دشمن از غزه خورده است.

حجت‌الاسلام اسلامی انتقام از سردار سلیمانی با شهادت زائران و بازداشتن مردم از زیارت گلزار شهید سلیمانی را از دیگر اهداف حادثه تروریستی کرمان بیان کرد و خاطر نشان کرد: مردم ایران اهل ترس نیستند و هدف دیگر دشمن این است که می‌خواهند ایران دست به اقدامات نپخته و احساساتی بزند.

وی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت و فرماندهی کل قوا، حکیمانه و پخته عمل می‌کنند، بیان داشت: ایران اسلامی از طریق جبهه مقاومت انتقام خود را می‌گیرد و فرزندان سلیمانی در همه جا حضور دارند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار