رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-24 10:54 شماره خبر : 7405 https://sobhtoos.ir/short/VvdOO 0
مسئول فضای مجازی سپاه امام رضا علیه‌السلام:

مسئول فضای مجازی سپاه امام رضا علیه‌السلام گفت: رویداد هم‌آفرینی دعوت۲ با هدف تولید محتوا با محوریت شاخص‌های خدمت در دولت شهید آیت‌الله رئیسی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ صبح امروز، رویداد هم‌آفرینی دعوت دو به همت سازمان فضای مجازی بسیج سپاه امام رضا علیه السلام، ناحیه مقاومت بسیج عمار، سازمان بسیج شهرداری مشهد، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، دفتر خلاقیت و نوآوری شهری و روزنامه شهرآرا در محل کارخانه نوآوری با حضور چهره‌های برجسته‌ی رسانه‌ای در روز اول آغاز به کار کرد.

عبدالله امینی فر در حاشیه رویداد هم‌آفرینی دعوت دو در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: رویداد هم‌آفرینی دعوت کاری است برای جلب مشارکت مردم در انتخابات آتی که از آن‌جایی که شهید بزرگی را مانند شهید رئیسی از دست دادیم و فکر می‌کنیم که اگر فردی وارد میدان بشود که بتواند این مسیر را ادامه دهد، دستاوردهای خوبی نصیب مردم خواهد شد.

وی بیان کرد: شخصیت شهید رئیسی، خصوصیات و سجایای شخصی ایشان، راهبر دها و برنامه‌هایی که دولت ایشان دنبال کرد، جزو موضوعاتی است که در این رویداد در دستور کار است. 

امینی‌فر تعداد افراد حاضر در این رویداد را نزدیک به دویست نفر بیان کرد و گفت: این افراد قرار است به تولید محتوا در قالب‌های پوسترهای اکران شهری، موشن گرافیک و ویدئو کلیپ بپردازند.

مسئول فضای مجازی سپاه امام رضا علیه‌السلام عنوان کرد: با هماهنگی‌ای که با شهرداری انجام شده، قرار است از آثار برگزیده در فضای شهری استفاده شده و سایر آثار هم در بستر شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شود.

این رویداد با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح با شاخصه های رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شده است.

رویداد هم‌‌آفرینی دعوت دو در روز جمعه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار