رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/04/09 Saturday - 2024 29 June السبت ، 23 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-04 17:28 شماره خبر : 7592 https://sobhtoos.ir/short/N3aL7 0
رئیس اداره زندان نیشابور خبر داد:

رئیس اداره زندان نیشابور گفت: علی نعمتی، بازیکن تیم لیگ برتری پرسپولیس در اقدامی خیرخواهانه با قبول پرداخت بدهی ۹ زندانی معسر نیشابوری زمینه آزادی آنان را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از روبط عمومی اداره زندان نیشابور، حمیدرضا باقریان گفت: همزمان با هفته قوه قضائیه و در آستانه عید سعید غدیرخم، علی نعمتی، بازیکن نیشابوری و با اخلاق  تیم پرسپولیس در اقدامی خیرخواهانه با حضور در زندان نیشابور، ۹ زندانی جرائم غیرعمد و نیازمند این شهرستان را آزاد کرد.

وی افزود: میزان کل بدهی این تعداد زندانی مبلغ یک میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال بود که با تلاش مددکاری زندان از شاکیان پرونده، مبلغ ۶۱۰ میلیون ریال تخفیف گرفته شد و مبلغ باقی‌مانده توسط علی نعمتی پرداخت و این ۹ زندانی در آستانه عید غدیر به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

رئیس اداره زندان نیشابور با اشاره به اینکه این بازیکن ارزشمند تیم پرسپولیس اعلام کرد که این اولین اقدام خیرخواهانه در حوزه آزادی زندانیان معسر و نیازمند شهرستان بوده و مطمئنا ادامه‌دار خواهد بود، گفت: به پاس این اقدام خیرخواهانه از علی نعمتی با اهدای لوح و هدیه معنوی تجلیل شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار