رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
رئیس اداره راهداری نیشابور و میان جلگه:

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای شهرستان نیشابور و میان جلگه گفت: از مجموع 1500 کیلومتر از راه‌های شهری و روستایی شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه، 300کیلومتر آن آسفالت نشده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ مجید مفیدی‌‌فر عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن اجتماعات اداره حمل و نقل جاده‌ای نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: برای اجرای عملیات ترمیم و روکش آسفالت ۶۰ کیلومتر از مناطق بحرانی جاده مواصلاتی نیشابور به مشهد و سبزوار، قراردادی به مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان با پیمانکاران واجد شرایط، منعقد شده است.

 وی افزود: از دی‌ماه پارسال تاکنون حدود ۴۰ کیلومتر از مناطق بحرانی جاده یادشده ترمیم و روکش آسفالت شده است و امیدواریم تا پایان امسال، عملیات ترمیم ۲۰ کیلومتر باقیمانده نیز انجام شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای شهرستان نیشابور و میان جلگه با اشاره به اینکه هزینه اجرای یک لایه آسفالت پنج سانتی‌ متری، برای هر متر مربع، حدود ۴۰۰ هزار تومان است، بیان داشت: اعتبار ابلاغی سال جاری ما کمتر از ۶ میلیارد تومان است که این مبلغ حتی کفاف پرداخت حقوق نیروهای شرکتی ما را نمی‌ دهد.

مفیدی ادامه داد: امسال اعتبارات جذب شده توسط نمایندگان مجلس  برای ساخت راه روستایی و نیز آسفالت جاده‌‌های بین شهری بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان بوده است.

 وی تصریح کرد: شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه مجموعاً ۱۸۰۰ کیلومتر راه شهری و روستایی دارند که ۱۵۰۰ کیلومتر آن روستایی است و تا کنون بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر از راه‌‌های روستایی آسفالت شده است که تلاش می کنیم به زودی، راه تمام روستاهای بالای ۵۰ خانوار را آسفالت کنیم.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار