رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/08/03 Thursday - 2024 24 October الخميس ، 21 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
فرمانده انتظامي كاشمر خبر داد:

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر از دستگيري متهمي که با ترفند ارسال پيامک سامانه ثنا از يک شهروند يك ميليارد ريال کلاهبرداري کرده بود خبر داد.

حسن مشهدي در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار داشت: در پي ارائه مرجوعه قضائي از سوي يكي از شهروندان به پليس فتا مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکی‌اش، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

 وی همچنین خاطرنشان کرد: در بررسي اظهارات مال‌باخته مشخص شد از طريق لينک جعلي پيامکي مبني بر ابلاغيه سامانه ثنا و جهت مشاهده متن شکواييه می‌توانید از طريق لينک زير اقدام کنيد" بر روي لينك مربوطه كليك کرده و اطلاعات حساب كارت بانكي‌ خود را در محل مشخص شده وارد و بعد از آن پيامک، طي دو مرحله از حسابش مبلغ يک ميليارد ريال برداشت شده است.

 فرمانده انتظامی کاشمر با بیان اینکه با اقدامات فني و تخصصي کارشناسان پليس فتا کل مبلغ کلاهبرداري شده که متهم قصد خريد طلا داشت قبل از عمليات پول‌شویی بلوكه و به حساب مال‌باخته عودت داده شد، تصریح کرد: متهم با نيابت قضائي در يکي از استان‌های جنوبي کشور دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه پيامک ثنا از سرشماره شخصي ارسال نمي‌شود و سرشماره Adliran تنها مرجع معتبر پيگيري است، اذعان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با موارد مجرمانه و مشکوک مي‌توانند مراتب را از طريق سايت پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir  و يا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوريت‌هاي سايبري پليس فتا گزارش کنند.

 

كشف مواد غذايي تاریخ‌گذشته از يک انبار در كاشمر

 مشهدي همچنین از کشف مواد غذایی تاریخ‌گذشته در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: مأموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي کاشمر به همراه كارشناسان شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان در بازرسي از يك انبار مواد غذایی موفق به كشف سه هزار و ۳۴۲ قلم انواع مواد غذایی تاريخ مصرف گذشته شدند.

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: ارزش مواد غذايي كشف شده بنا بر اعلام کارشناسان مربوطه دو و نيم ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر با اشاره به اين كه محموله كشف شده جهت معدوم‌سازی تحويل شبكه بهداشت و درمان شده است، بیان كرد: در اين زمينه يك متهم جهت سير مراحل قانوني به اداره تعزيرات حکومتي معرفي شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار