درباره نویسنده
شناخت رسانههای غرب "امپراتوری دروغ" از شکست تا بیاثر بودن
به گزارش صبح توس، واقعیت رسانههای دورغین غرب آنچه منتشر میکنند، با آنچه در واقعیت ما میبینیم، بسیار متفاوت است، دشمن در رابطه با اهداف خود از تکنیکهای مختلف رسانهای برای انتشار اخبار و جریان سازی استفاده میکند، تا با این روش جریانسازی کند و به اهداف خود برسد.
اما آنچه دشمن تاکنون متوجه شده است، بی اثر بودن و بینتیجه ماندن دست و پا زدنهای بیهوده خود است، که درنهایت به نتیجه دلخواه خود نمیرسد، از دهه ۶۰ به بعد و بعد از جنگ تحمیلی و عدم توانایی تقابل نظامی با ایران این دشمن بود که سراغ راهاندازی رسانههای ماهوارهای، شبکههای اجتماعی با هزینههای هنگفت شد، و پس از آن هر سال بر میزان این شبکهها افزود و هزینههای زیادی را صرف راهاندازی این شبکهها کرد.
آنچه امروز در عرصه ظهور قابل مشاهده است، دست و پا زدنهای بیهوده این رسانهها برای جریان سازی است، امپراتوری دروغی که بر پایه و اساس دروغ بنا شده است، امروز در حال از هم گسیستن و نابودی است، اعتماد به این شبکهها روز به روز در حال کاهش و با برملا شدن دروغهای این رسانه طی سالهای اخیر عاملی بر بی اعتمادی مخاطبان به این رسانهها شده است.
گردانندگان و مجریان این شبکههای ماهوراهای خودشان در خارج از این مرز و بوم با تشویق و تحریک مخاطب، توییت زدنهای جنجالی و انتشار اخبار تحریکساز اقدام به تولید محتوا میکنند در صورتی که جوان و نوجوانان را با استفاده از تکنیکهای رسانه دروغگویی، بزرگنمایی و ... به کف میدان میکشند و خود تنها نظارهگر از جریان هستند.
اما آنچه رسانههای ساختگی و وابسته به غرب بیان میکنند، چگونه واقعیت و دروغ بودن آن قابل تشخیص است، کدام جریان برای کدام مخاطب و قشر برنامهریزی میکند، چرا هدف دشمن جوان و نوجوان و زنان است، این را باید و باید فقط با سواد رسانهای به آن رسید، بخش عمدهای از تولید محتوای دشمن در رسانههای خود برگرفته از اطلاعات و آمارهایی است که آنها از طریق شبکههای اجتماعی از سبک زندگی مردم و علیالخصوص جوانان و نوجوانان ما کسب کردهاند، نوع پوشش، سبک زندگی غربی، نمایش تجملات زندگیهای ویترینی و ... هزاران تکنیک دیگر تا جذاب و مخاطبپذیر باشند.
انتشار خبر با تغییر صدای کلیپها، تقطیع سخنرانیها، شایعه، برچسب زدن، دروغ بزرگ گفتن، بزرگنمایی و .... این بخشی از کار رسانههای و امپراتوری دروغ در شبکههای ماهوارهای و شبکههای اجتماعی است.
انتهای خبر/
اما آنچه رسانههای ساختگی و وابسته به غرب بیان میکنند، چگونه واقعیت و دروغ بودن آن قابل تشخیص است، کدام جریان برای کدام مخاطب و قشر برنامهریزی میکند، چرا هدف دشمن جوان و نوجوان و زنان است، این را باید و باید فقط با سواد رسانهای به آن رسید، بخش عمدهای از تولید محتوای دشمن در رسانههای خود برگرفته از اطلاعات و آمارهایی است که آنها از طریق شبکههای اجتماعی از سبک زندگی مردم و علیالخصوص جوانان و نوجوانان ما کسب کردهاند، نوع پوشش، سبک زندگی غربی، نمایش تجملات زندگیهای ویترینی و ... هزاران تکنیک دیگر تا جذاب و مخاطبپذیر باشند.
انتشار خبر با تغییر صدای کلیپها، تقطیع سخنرانیها، شایعه، برچسب زدن، دروغ بزرگ گفتن، بزرگنمایی و .... این بخشی از کار رسانههای و امپراتوری دروغ در شبکههای ماهوارهای و شبکههای اجتماعی است.
انتهای خبر/
درباره نویسنده
نظرات:
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!
- وصیتنامه شهید ناصرالدین باغانی
- یوم السجاد قوچان، اثبات ارادت به یادگار کربلا
- خواندن نماز لیله الدفن برای شهدای خدمت
- پارک بانوان نیشابور؛ گامی در ارتقای زندگی بانوان
- دستگیری سلطان عینک خاورمیانه در طرقبه شاندیز
- مقاومت ایران و زوال ابهت دروغین رژیم صهیونیستی
- برگزاری قرعهکشی مسکن ملی کاشمر در دهه فجر
- استخر دانشآموزی قوچان افتتاح میشود
- وصیتنامه شهید محمود کاوه
- «ویرانی» قطب صنعت چوب شمال شرق کشور است
آخرین اخبار
- تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در خلیلآباد
- برگزاری ۱۸۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج خلیلآباد
- فشارهای آژانس علیه ایران ادامه تجاوزات غربیها است
- کاشمر میزبان بدرقه باشکوه شهید گمنام آسمانی
- پروژه ممیزی املاک در شهر تربتحیدریه آغاز شد
- بسیج تفکری زنده در جامعه و خدمت مردم
- بسیجیان برای خدمت رسانی کنار مردم ایستادهاند
- طولانیترین شبکه توزیع کشور نیازمند هوشمندسازی است
- افتتاح مرکز راهبری بار شرق استان در تربتحیدریه
- تشییع شهید گمنام و تجدید میثاق مردم گناباد
- مشاهده بیشتر