رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
معاون بهره‌برداری فولاد خراسان خبر داد:

معاون بهره‌برداری فولاد خراسان گفت: کارکنان پرتلاش واحد نورد این مجتمع، موفق شدند رکورد تولید یک‌هزار و 336 تن میلگرد مقطع ۱۰ میلی‌متر را در یک شبانه‌روز کاری ثبت کرده و رکورد پیشین این ناحیه را ۱۱۵ تن ارتقا دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان، فرشید فضیلتی گفت: کارکنان پرتلاش واحد نورد این مجتمع، موفق شدند رکورد تولید یک‌هزار و 336 تن میلگرد مقطع ۱۰ میلی‌متر را در یک شبانه‌روز کاری ثبت کرده و رکورد پیشین این ناحیه را که در ۲۱ خرداد ماه ۱۳۹۶ ثبت شده بود، ۱۱۵ تن ارتقا دهند.

فضیلتی با بیان اینکه رکورد پیشین تولید روزانه میلگرد مقطع ۱۰ میلی‌متر،  ۱۱۵ تن ارتقا یافته، افزود: این موفقیت در حالی رقم خورد که آخرین رکورد ثبت شده از تولید روزانه این محصول در خردادماه سال ۱۳۹۶ به میزان یک‌هزار و 221 تن ثبت شده بود.

تداوم بهار تولید در فولاد خراسان

معاون بهره‌برداری فولاد خراسان گفت: کارکنان مجتمع فولاد خراسان پیشتر و پس از رکوردشکنی‌های فروردین ماه ۱۴۰۳، اردیبهشت‌ماه را هم با شکستن سه رکورد ماهانه به پایان بردند تا خط موفقیت‌های سال بهاری خود را تداوم دهند.

 معاون بهره‌برداری فولاد خراسان افزود: تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجتمع فولاد خراسان که نویدبخش تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» به عنوان وجهه همت کارکنان در همه سطوح است، منجر به ثبت سه رکورد تولید دیگر در نواحی گندله‌سازی و احیای مستقیم شد تا آمادگی همه‌جانبه ارکان تولید، تامین، پشتیبانی و عزم سرمایه‌های انسانی شرکت را به منصه ظهور درآورد.

فرشید فضیلتی از شکستن رکورد ماهانه تولید گندله با دستیابی به رکورد  ۲۲۰ هزار و ۸۷۶ تن  خبر داد و بیان کرد: این تناژ 3 هزار و یک‌صد تن بیش از نصاب قبلی است که در فروردین ‌ماه امسال به ثبت رسیده بود.

وی گفت: شکسته‌ شدن رکورد تولید آهن اسفنجی در ناحیه احیای مستقیم این شرکت پس از تنها هفت‌ ماه از ثبت رکورد پیشین، دیگر موفقیت فولادمردان خراسان در آغاز سال جدید بود. دستیابی این واحد به مجموع تولید ۱۴۵ هزار و ۷۳۹ تن، رکورد قبلی را که آبان‌ماه سال قبل ثبت شده بود، 2 هزار 401 تن ارتقا داد.

فضیلتی بیان داشت: این رکوردشکنی در حالی اتفاق افتاد که نصابِ تولید آهن اسفنجی در ناحیه احیای مستقیم ۲ نیز شکسته شد و در فاصله‌ یک ماه از ثبت رکورد پیشین در فروردین ۱۴۰۳، بار دیگر فولادمردان این ناحیه توانستند به تناژ 74 هزار و 631 تن دست یافته و رکورد قبلی را خود را ۹۳۳ تن جا‌به‌جا کنند.

معاون بهره‌برداری فولاد خراسان شکستن پیاپی رکوردهای روزانه و ماهانه تولید را بیش از هر چیز، ناشی از حمایت‌های مدیریت عالی شرکت، انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان، آماده به کاری بالای تجهیزات و پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع لوازم تولید دانست.

فضیلتی با اشاره به شرایط بسیار مساعد حاکم بر تامین مواد اولیه، لوازم تولید و انگیزه‌ و روحیه‌ منابع انسانی شرکت، ابراز امیدواری کرد: روند رو به رشد تولید در ماه‌های آینده همچنان استمرار داشته باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار