رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/02/19 Wednesday - 2024 08 May الأربعاء ، 29 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-17 15:01 شماره خبر : 6524 https://sobhtoos.ir/short/NEMrl 0
امام جمعه خواف:

امام جمعه خواف: تجاوز بزدلانه به سفارت ایران در دمشق و زیر پا گذاشتن خطوط قرمز بین‌المللی و دیپلماتیک نشان از درماندگی رژیم منحوس اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»؛ حجت الاسلام ابوالفضل مظاهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی امروز تداعی‌کننده حضور پرشور مردم در اول انقلاب اسلامی بود، زیرا قدس یکی از مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مقاومت و حضور مردم در میدان باعث تبدیل ابهت و قدرت اسرائیل به یک واقعیت پوشالی شده است و این حضور در میدان باعث قوت قلب رزمندگان مسلمان فلسطینی است، همچنین حضور مردم باعث شده که امروز پس از شش ماه از شروع طوفان الاقصی شاهد به زانو در آمدن این رژیم مدعی باشیم.

امام جمعه خواف افزود: امروزه قدرت‌نمایی جریان مقاومت بسیار قابل تحسین است چرا که دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا جریان مقاومت را از پای درآورند اما نه‌تنها نتوانستند بلکه شاهد قدرت روز افزون این جریان مستحکم بوده است.

حجت الاسلام مظاهری با اشاره به هیمنه رژیم صهیونیست قبل از انقلاب، افزود: اگر روزی حرف اول را جریان صهیونیست در منطقه می‌زد امروز حرف اول را حماس و جریان مقاومت می‌زند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیست در میان حکام کشورهای عربی خودشان را به عنوان منجی قلمداد کرده بودند اما امروز تردیدی در بین حکام عربی شکل گرفته است، کشوری که عرضه و توان محافظت از مردم خودش را ندارد چگونه می‌خواهد از کشور های عربی پاسبانی کند، این آن شکست غیر قابل ترمیم رژیم منحوس است که بارها رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کردند.

امام جمعه خواف خاطرنشان کرد: مردم مظلوم فلسطین شهدای بی‌شماری را تقدیم کردند و در برابر انوع بیماری‌ها و قحطی و مشکلات ایستادگی کردند اما صدایی که از فلسطین به تمام دنیا مخابره می‌شود صدای مقاومت و ایستادگی است ولی در مقابل از میان جبهه مقابل صدای درماندگی و از هم پاشیدگی به تمام عالم مخابره می‌شود.

حجت الاسلام مظاهری با اشاره به اقدام وحشینانه رژیم صهیونستی در حمله به سفارت ایران در دمشق، گفت: درماندگی رژیم صهیونیستی کار را به جایی رسانده است که از خطوط قرمز بین‌المللی هم عبور کرده و به سفارت جمهوری اسلامی در دمشق تعرض می‌کند و با اینکه می‌داند قطعا پاسخ دردناکی از دریافت خواهند کرد اما این جسد در حال احتضار در حال دست و پا زدن های آخر خودش است.

وی بیان کرد: امروز این رژیم منحوس برای تقلیل فشارها بر پیکره‌ آلوده‌اش حملات تروریستی در مسکو و در چابهار و راسک را برنامه‌ریزی می‌کند تا بتواند لحظاتی تنفس مصنوعی به خودش بدهد اما غافل از اینکه همین خون پاک و مطهر شهدای مظلوم، وجود نجس و آلوده آن‌ها را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار