رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-22 14:34 شماره خبر : 5701 https://sobhtoos.ir/short/V13P4 0
امام جمعه موقت کاشمر:

امام جمعه موقت کاشمر گفت: حضور پرشور، عزتمندانه، مقتدرانه و آگاهانه پای صندوق رأی نیز از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام علی محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: دشمن در دو ماه مانده به انتخابات به دنبال مأیوس کردن مردم و به‌رخ‌کشیدن مشکلات اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه امروزه با مشکلات اقتصادی روبرو هستیم؛ ولی دشمن با بزرگ کردن مشکلات برای ناامید کردن مردم استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که وانمود کند که حضور مردم در پای صندوق رأی و مشارکت در انتخابات تأثیری ندارد و مزدوران داخلی دشمن هم این راهبرد را دنبال می‌کند.

امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه حضور پرشور، عزتمندانه، مقتدرانه و آگاهانه پای صندوق رأی نیز از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: همه مسئولان، مدیران، واعظان و افرادی که مسئولیت دارند و افرادی که توان تبیین دارند باید آثار حضور پای صندوق رأی را برای مردم تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ هزار کاندیدا در کشور برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند و بررسی صلاحیت این افراد کار بسیار سختی است، اذعان کرد: بررسی صلاحیت کاندیداها در دو مرحله انجام شده است و هنوز نیز این بررسی‌ها در حال انجام است و مردم مطمئن باشند که فقهای شورای نگهبان بر اساس قانون عمل خواهند کرد.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه مدتی است که گروه داعش در کشورهایی مثل عراق، سوریه، یمن و ایران که جزو مقاومت اسلامی هستند فعالیت‌های تکفیری انجام می‌دهند، عنوان کرد: داعش مورد تأیید آمریکا و گوش‌به‌فرمان آمریکا و اسرائیل است و استکبار جهانی به دنبال این است که ذهن جوامع را از جنایت‌هایی که در غزه انجام می‌شود منحرف کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار