رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/07/30 Monday - 2024 21 October الاثنين ، 18 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-02-09 01:59 شماره خبر : 3244 http://sobhtoos.ir/short/NBbxd 0

حسین ابراهیمی کردیانی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری با انتقاد از وضعیت محورهای مواصلاتی شهرستان اظهار داشت: از محل سفر هیات دولت به خراسان رضوی هفت قرارداد برای بهسازی راه ها  شهرستان سبزوار منعقد شده که بخشی اندکی اجرایی گردیده است.

وی افزود: شهرستان سبزوار به عنوان پیشانی ورودی خراسان رضوی و در مسیر اصلی شاهراه ارتباطی شمال- جنوب، شرق و غرب کشور است که  وضعیت راه های ارتباطی آن در شان مردم منطقه و میلیونها زائر و مسافر بارگاه منور رضوی نیست.

ابراهیمی گفت: ۱۶۱ کیلومتر بزرگراه های استان در حوزه شهرستان سبزوار و در مسیر رفت و آمد  زائران امام رضا(ع) است که  نامطلوب و نیازمند بهسازی است و حل معضلات راه ها اعتبارات ویژه ملی را میطلبد.

وی همچنین افزود: در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۱۲۱ هکتار زمین در سبزوار تامین شده که کار آماده سازی اراضی و تجهیز کارگاه پیمانکاران در سطح ۲۱ هکتار آغاز شده و در مجموع تعداد ۵۵۵ واحد هم از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است اما با توجه به حجم بالای کار لازم است عملیات اجرایی این پروژه ها شتاب بیشتری  بگیرد.

وی در با اشاره به راه اندازی سامانه متمرکز صدور مجوزها در وزارت اقتصاد گفت  اقدامات صورت گرفته برای تحقق بازه زمانی پاسخ به استعلامات و صدور مجوزها کمک بزرگی به متقاضیان کسب و کار و سرمایه‌گذاران است و مانع اطاله شدن زمان صدور مجوزهاست و تمامی دستگاههای اجرایی در راستای رشد تولید وظیفه دارند در موعد مقرر پاسخ استعلامات را اعلام نماید.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته  شوراهای اسلامی شهر و روستا و بزرگداشت آن نیز گفـت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در راستای رفع مشکلات مردم در کنار پیگیری های مناسب تعامل خوبی با ادارات و نهادها داشته و دارند.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار