رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/07/30 Monday - 2024 21 October الاثنين ، 18 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-02-09 01:57 شماره خبر : 3241 http://sobhtoos.ir/short/eoZOd 0

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: کارگران در اسلام جایگاه بالایی دارند و همواره مورد تکریم بوده اند.

وی افزود:  تلاش دولت در  رفع موانع تولید، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولیدات داخلی، گام های عملی در حمایت از کارگران و بهبود وضع معیشتی آنها محسوب می شود.

امام جمعه سبزوار همچنین با  اشاره به در پیش بودن هفته معلم و سالروز شهادت استاد مطهری گفت: آموزش و پرورش سنگ بنای ترقی و پیشرفت جامعه است و خدمت به قشر زحمتکش و انقلابی فرهنگیان خدمت به تعالی و پیشرفت جامعه است.

حجت الاسلام مقیسه همچنین با اشاره به 13 اردیبهشت روز جهانی آزادی مطبوعات گفت: رسانه های جهانی دست در اختیار دشمنان بشریت صهیونیست ها و استکبار جهانی هستند  و از  رسالت اصلی خود فاصله گرفته اند.

وی تصریح کرد:  رسانه های جهانی با انتشارخبرهای دروغ، تحلیل های مغرضانه و وارونه  نشان دادن واقعیت ها  در راستای تامین مطامع های قدرت های استکباری قدم بر می دارند .

امام جمعه سبزوار گفت: البته برخی رسانه های داخلی نیز با استفاده از آزادی در خدمت دشمن بوده و به جای حرکت در مسیر امنیت و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی همسو با رسانه ها غربی  هستند.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه مورد مبارزه با فساد همواره مطالبه مردمی است،  افزود: طهارت اقتصادی شرط مشروعیت مقامات و مسئولان  نظام جمهوری اسلامی است و در این  راستا دستگاههای نظارتی و بازرسی  باید با قاطعیت از تشکیل نطفه  فساد جلوگیری و با رشد آن مبارزه نمایند.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار