رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-06 16:22 شماره خبر : 5812 https://sobhtoos.ir/short/4zb84 0
امام جمعه بجستان:

امام جمعه بجستان گفت: بصیرت و هوشیاری مردم ایران خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «صبح توس»؛حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی امام جمعه بجستان در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی و نزدیک شدن به انتخابات درروزهای پایانی سال اظهارکرد : ۴۵ سال است که دشمنان تمام نیرنگ‌ها و توطئه‌ها را علیه ملت ایران بکار گرفته‌اند اما درتمام این سالها بصیرت وهوشیاری ملت ایران باعث شکسته شدن وبرهم زدن تمام نقشه هایشان شده است.

 

وی افزود: ملت ایران با حضور در راهپیمای ۲۲ بهمن و پای صندوق های رای ،مهر تایید بر ارزش های انقلاب اسلامی و شهدا خواهد زد تا پایبندی خود را به این ارزش ها ثابت کند و باردیگرسیلی محکمی بر تمام یاوه گویان خواهد زد.

 

 دهقان با تاکید براینکه مردم ایران در طول این سالها ولایت پذیری خود را به بهترین نحو نشان داده اند گفت: ملت ایران آنجا که باید سکوت می‌کردند سکوت کردند وآنجا که باید حاضر می‌شدند حضور یافتند و آنجا که باید ازمال وجان خود گذشتندکه همه اینها نشان از ولایت پذیری مردم ایران دارد و این مردم به حق کلمه حزب الله را به خود اختصاص داده اند‌.

 

خطیب جمعه بجستان در ادامه به عملکرد دولت مردمی پرداخت و بیان کرد: امروز دشمن بیش از گذشته عصبانی است و از کاه کوه می سازد، چرا که انقلاب اسلامی تبدیل به درخت تنومندی شده که کابوسشان شده است. 

 

 وی تشریح کرد: یک سال به دنبال اجرای سند ۳۰ ۲۰ در کشور بودند تا فساد اخلاقی در مدارس رابه حرکت دربیاورند و بعضی از مسئولین داخلی را خریداری کردند تا این طرح اجرا شود، اما امروز خوشبختانه می‌بینند که ارکان تعلیم و تربیت به سمت و سوی دیگری حرکت می‌کند و در همین بجستان بیش از هزار نفر از جوانان و نوجوانان و زن ومرد و دانش اموز در اعتکاف شرکت کردند که قابل تحسین است.

 

خطیب جمعه بجستان گفت : امروز نقش آمریکا در منطقه کاهش یافته و دراین ۱۰۰ روز گذشته مدرنترین اسلحه‌ها را در مقابل غزه بکار بردند اما ناکام مانده اند.

 

امام جمعه بجستان در پایان ازعملکرد برخی کانالهای خبری شهرستان که درفضای مجازی حقایق را به خوبی بیان می‌کنند تشکر کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار