رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-01-25 04:23 شماره خبر : 3126 http://sobhtoos.ir/short/VlB5Y 0

به گزارش صبح توس، قرار بود 25 سال آینده را نبینند اما به فرموده مقام معظم رهبری گویا خودشان هم برای رفتن عجله دارند. این هراس برای به فنا رفتن و نابود شدن در چهره سردمدارانشان به وضوح دیده می‌شود. تحلیل نیاکانشان در مورد عمرِ نهایت 80 ساله‌شان در حال تحقق است. این روزها نوید نابودی رژیم صهیونیستی را زیاد می‌شنویم، این یک شعار نیست، شواهد می‌گوید علائم حیاتی‌شان کاهش پیدا کرده و چیزی نمانده است تا جانشان به لبشان برسد. به قول خودشان دارند از درون تکه‌تکه می‌شوند و به سرعت به سمت پرتگاه نابودی می‌روند و به فروپاشی نزدیک می‌شوند. این اظهارات «رییس رژیم کودک‌کش» است که چندی پیش بشارت از هم پاشیدنشان را به جهانیان داده بود. آری خانه‌ای که روی آب بنا کنی و پایه‌هایش ظلم و جور باشد ماندنی نخواهد بود. جنگ داخلی‌شان موجب تزلزل روانی و پریشان‌حالی‌شان شده است و تصمیمات احمقانه‌ای که می‌گیرند روز به روز بیشتر می‌شود. گویا با تبر به جان ریشه خود افتاده‌اند. برای این رژیم کودک‌کش که درگیر جنگ داخلی و سونامی اعتراضات و هرج‌ومرج‌ها است حمله به معتکفین و  نمازگزاران روزه دار در مسجدالاقصی چیزی جز معنای حماقت و جنایت نمی‌دهد. و اما ملت ایران در تمام رویدادها کنار مردم فلسطین بوده و همواره از آنان حمایت کرده است. امسال نیز با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، با پیروی از دستورات امامین انقلاب در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و حمایت و همبستگی خود را از ملت مظلوم فلسطین و برائت از دشمن صهیونیستی و حامیان آنان ابراز کردند.   مردم روزه‌دار مشهد مقدس امروز آمدند و لبیک گفتند به فراخوان سیدِ مقاومت، همان سیدی که رژیم کودک‌کش او را «سیدالصادق» می‌خواند چون می‌داند وعده‌های او حتمی و صادق است. دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها هم امروز آمدند، اغلبشان روزه اولی بودند و با زبان روزه آمدند تا حامی کودکانان و نوجوانان فلسطینی باشند. آمدند به امید اینکه روزی در مسجدالاقصی روزه خود را افطار کنند. روزه‌داران شهرستان طرقبه شاندیز برای حمایت از مردم  مظلوم فلسطین سنگ تمام گذاشتند. جمعیت بسیار زیادی از قشرهای مختلف مردم با بصیرت و ولایت‌مدار شهر بایگ در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.  

مردم مؤمن و انقلابی رباط سنگ نیز در لبیک به فرامین رهبر کبیر انقلاب با فریاد الله اکبر حمایت و همدردی خود را با مردم غزه و فلسطین اعلام کردند.

روزه‌داران شهر نسر و کدکن تربت حیدریه نیز با بالا بردن شعارها و پلاکاردهایی در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی خواستار مبارزه همگانی علیه این رژیم شدند. این روز قدسمان هم تقدیم شما. تقدیم شما که سال‌هاست می‌جنگید و می‌ایستید و صبوری می‌کنید. تقدیمتان می‌کنیم تا حمایت کنیمتان برای نابودی هر چه سریع‌تر لانه عنکبوت و آزادی مسجدی که سال‌ها در وسط ستاره‌ای منحوس محصور شده است. هر گامی که در راهپیمایی عظیم روز قدس برداشتیم تقدیم شما. برای پیروزیتان دعا می‌کنیم. گزارش: سارا آویشی انتهای پیام/10023
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار