رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-04-31 11:48 شماره خبر : 7938 https://sobhtoos.ir/short/VMllv 0
رئیس اداره آموزش و پرورش خواف خبر داد؛

رئیس اداره آموزش و پرورش خواف گفت: انعقاد تفاهم‌نامه ساخت آموزشگاه سه کلاسه در شهر سده با حضور خیّر نیک‌اندیش، حاج احمد تیره سدهی و برخی معاونین و مسئولین در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خواف انجام شد.

روح الله غلامپور سده ای در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ از انعقاد دویست و پنجاه و سومین تفاهم‌نامه ساخت مدرسه در شهرستان خواف خبر داد.
وی افزود: در روز‌های پایانی تیرماه ۱۴۰۳ نشست انعقاد تفاهم‌نامه ساخت آموزشگاه سه کلاسه در شهر سده با حضور خیّر نیک‌اندیش، حاج احمد تیره سدهی و برخی معاونین و مسئولین در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خواف برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش خواف تصریح کرد: این آموزشگاه سه کلاسه در شهر سده خواف با مشارکت خیر نیک‌اندیش حاج احمد تیره سدهی و اداره کل نوسازی مدارس استان ساخته خواهد شد که زیربنای این پروژه ۱۶۵مترمربع در نظر گرفته شده است که پنجاه درصد هزینه ساخت این آموزشگاه بر عهده خیّر خواهد بود.

وی در پایان با اشاره بر اهتمام لازم نسبت به لزوم نوسازی مدارس و ایجاد فضای آموزشی بهتر برای این منطقه محروم گفت: با انعقاد این تفاهم‌نامه سه کلاسه، تعداد تفاهم نامه های کلاس درس در شهرستان خواف طی سه سال اخیر به ۲۵۳ تفاهم‌نامه می‌رسد که مجموعا کلاس‌های درسی احداث شده تا کنون به ۱۶۶ کلاس رسیده است.
انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار