رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/02/19 Wednesday - 2024 08 May الأربعاء ، 29 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-14 08:14 شماره خبر : 6472 https://sobhtoos.ir/short/VdKl1 0
نماینده ولی فقیه در بسیج نیشابور؛

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: اسرائیل مقدمات سقوط خود را تسریع کرد.

حجت‌الاسلام هادی زهدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق گفت: با حمله‌ای که اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق انجام داده است مقدمات سقوط و افول خود را تسریع کرده است. به نظر می‌رسد اسرائیل با کشاندن ایران به محدوده درگیری‌ها بخواهد ایران را وارد جنگ کند؛ اما باید بداند که این رژیم آدم‌کش به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند در مقابل ایران قد علم کند.

وی ادامه داد: اسرائیل از گروه کوچکی به نام حماس شکست‌خورده و در طی ۷ ماه گذشته، نتوانسته است بر علیه این گروه کار مهمی انجام دهد لذا زن و بچه‌ها، بیمارستان‌ها و هلال‌احمر را هدف قرار داده؛ اما بااین‌حال باز هم به جایی نرسیده است البته این طبیعی است چرا که چوب‌خط اسرائیل پرشده است.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور افزود: متأسفانه مجامع بین‌المللی نیز در مقابل این جنایات اسرائیل خفه‌خون گرفته و برای اینکه منافعشان به خطر نیفتد اقدام مهم و در خور توجهی انجام نداده‌اند.

حجت‌الاسلام زهدی بیان داشت: دولت اسرائیل به استیصال رسیده و مخالفان این دولت به خیابان‌ها آمده و با نیروهای امنیتی و خودی درگیر شده‌اند و این درگیری‌ها در داخل اسرائیل باعث بروز مشکلات بسیاری شده است.

وی با اشاره به اینک به نظر می‌رسد اسرائیل به دنبال این است که پشتوانه محکمی در دنیا برای خود ایجاد کند و بتواند با یک دولت موجهی متحد شود، خاطرنشان کرد: ما قطعاً حمله این رژیم منحوس به کنسولگری کشورمان در دمشق را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت و اجازه نخواهیم داد خون شهیدانی که در این حمله وحشیانه به زمین ریخته شده است، پایمال گردد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار