رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-07-14 10:53 شماره خبر : 4361 http://sobhtoos.ir/short/eR36A 0

به گزارش صبح توس، حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب (ع) رشتخوار، گفت: در فتنه پاییز ۱۴۰۱ رهبران و هدایتگران آن فتنه برای مردم مشخص بودند، آنها در امسال به دنبال فراخوان و احیای این فتنه مرده بودند، اما تمام فراخوان‌ها و دعوت‌های تحریک‌کنندگان با بصیرت مردم خنثی و شکست آنها را در پی داشت. حجت الاسلام جهانشیری در ادامه به شرایط حساس پیش‌رو با انتخابات مجلس و انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به وضعیت کشور و انتخابات پیش‌رو مردم و جوانان انقلابی ما باید آگاه و بصیر باشند که دشمنان هیچ فرصتی را برای دستیابی به خواسته خود پیدا نکنند.
وی با تاکید بر فراهم‌شدن بستر فضای گفت‌و‌گوی بیشتر و راهبردی بین مردم و مسئولان بیان داشت: مسئولان ما و مردم گسترش فضای گفت و گو راهبردی را باید در راس کارهای خود قرار دهند و مشکلات از درون با تلاش، همکاری و ... حل و فصل شود.
امام جمعه رشتخوار در ادامه با اشاره به هفته وحدت اسلامی، تصریح کرد: متحد بودن کشورهای اسلامی در مسائل اساسی باعث مقاومت بهتر در برابر زورگویان و شکست کشورهایی همچون آمریکا و اسرائیل را به دنبال دارد.
خطیب نماز جمعه رشتخوار در ادامه، اذعان داشت: وقف مدیریت اموال بعد از مرگ است، برنامه‌ریزی کنیم از خود باغیات و صالحاتی به جای بگذاریم، وقف باعث زنده ماندن نام انسان پس از مرگ است.
وی در ادامه با تبریک هفته ناجا، افزود: ما مدیون نیروی انتظامی و این عزیزان همیشه جاضر و آماده حافظ جان و مال و ناموس مردم هستیم. انتهای خبر/
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار