رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/29 Saturday - 2024 18 May السبت ، 10 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1401-12-23 01:50 شماره خبر : 2893 http://sobhtoos.ir/short/V10vB 0

احمدمسعود نیا در گفتگو با صبح توس در خصوص آمار تصادفات درون شهری اظهارداشت: در ۶ ماهه دوم سال۱۴۰۱  تصادفات روند نزولی به خود گرفته و ۱۵درصد کاهش تصادفات نسبت به نیمه نخست سال را ثبت کرده‌ایم

وی بابیان اینکه در نیمه نخست سال تصادف‌های درون شهری ۲۰ درصد به افزایش داشته است واین رقم در نیمه دوم سال روند کاهشی را ثبت کرده افزود: با اجرای برنامه های آموزشی در راستای همکاری مردم و پلیس این روند ادامه دار خواهد بود.

مسعود‌نیا با اشاره به اینکه  یکی از رویکردهای کاهش تصادفات را در آینده نزدیک ، نصب  و بهره  برداری از دوربین‌های برخط ثبت تخلفات  راهنمایی و رانندگی در سبزوار برشمرد ادامه داد: نصب این دوربین ها در سطح شهر آغاز شده است که از شورای اسلامی شهر سبزوار و مجموعه شهرداری سبزوار برای مشارکت در این طرح مهم تشکر میکنم.

وی با اشاره عدم ایست قبل از تقاطع‌ها و خطوط عابر پیاده از جمله رفتارهای رانندگان در سبزوار است تصریح کرد: رانندگان بایستی قبل از خط ایست توقف کرده و تا سبز نشدن چراغ راهنمایی  ،حرکت نکنند تا  از اعمال قانون  آنان توسط دوربین های ثبت تخلفات پیشگیری گردد.

رئیس پلیس راهور سبزوار یکی از تغییرات مهم آمد و شد، در سبزوار را اجرای خط ویژه و یکطرفه کردن خیابان اسرار شمالی، از میدان حکیم سبزواری تا تقاطع شهدا(چهاراه بیهق)،عنوان که  با توجه به درخواست‌های مکرر مردم و در راستای کاهش بار ترافیکی مرکز شهر   انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در خطوط ویژه  شاهد تصادفات زیادموتورسیکلت‌ها هستیم که در این خصوص ؛ ابتدا از رانندگان تاکسی و مسافران‌شان تقاضا داریم  هنگام باز کردن درب خودرو دقت کافی داشته باشند و ثانیاً  راکبان موتورسیکلت رعایت قوانین عبور و مرور و عدم  تردد از  خط ویژه را مد نظر قرار دهند. انتهای‌پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار