رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/07/19 Thursday - 2024 10 October الخميس ، 7 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
بخشدار سرولایت نیشابور:

بخشدار سرولایت گفت: چاه جدید روستای خایسک این منطقه وارد مدار بهره‌برداری شد اما برای جبران کمبود آب شرب همچنان از طریق تانکر سیار آّبرسانی صورت می‌گیرد.

باقر صدیقی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس» اظهار کرد: اتمام عملیات حفر، تجهیز و نیرورسانی چاه جدید روستای خایسک بخش سرولایت شهرستان نیشابورانجام شده و چاه در مدار بهره‌برداری قرار گرفت که جهت اجرای این پروژه حدود ده میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی با اشاره به چندین مرحله حضور فرماندار و نماینده شهرستان و بررسی مشکلات مردم این روستا افزود: در این راستا ۳۰۰ متر لوله پلی‌اتیلن سایز ۷۵ جهت لوله‌گذاری خط انتقال به کار گرفته شد که در پی انجام عملیات مذکور دبی ورودی به مخزن روستای خایسک یک و نیم لیتر در ثانیه افزایش یافت.

بخشدار سرولایت گفت: ۱۳۳ خانوار در روستای خایسک ساکن هستند که با اقدامات انجام‌شده جهت رفع کم‌آبی این روستا، مشکل  چندین ساله کمبود آب شرب در آن برطرف می‌شود.

صدیقی خاطرنشان کرد: هرچند لایروبی قنات روستا از سوی اداره آب و فاضلاب انجام شد لیکن کمبود آب شرب جبران نشد که جهت جبران این مشکل، کمبود آب شرب از طریق تانکر سیار صورت می‌گرفت.

وی با تشکر از تلاش و همکاری اهالی، شورای اسلامی و دهیار روستا و همچنین اداره آب و فاضلاب سرولایت و شهرستان نیشابور جهت تسریع در اجرای این پروژه، خواستار تأمین اعتبار لازم و توجه بیشتر مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در رفع مشکلات و دیگر مطالبات روستاهای سطح بخش به‌ویژه در حوزه آب شرب و برق شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار