رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-29 20:08 شماره خبر : 8679 https://sobhtoos.ir/short/NDx92 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر خبر داد:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه شاخص در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و… هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در کاشمر اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از یار خراسانی، حسین دهقانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کاشمر که در محل نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همه ساله مهر با آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس همراه است و امسال نیز با هفته وحدت متقارن شده است.

وی با بیان اینکه برنامه هفته مقدس امسال با شعار محوری در فتح قله‌ایم برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: هر روز از هفته دفاع مقدس نیز با یک شعار مخصوص نام‌گذاری شده است و سعی کرده‌ایم برنامه‌هایی که برگزار می‌شود متناسب با شعار محوری و همچنین متناسب با شعار آن روز باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان، تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های محوری که هر روز متناسب با شعار آن روز اجرا می‌شود، برنامه‌هایی نظیر ویزیت رایگان، اردوهای جهادی، دیدار با خانواده شهدا، یادواره‌های شهدا، غبارروبی مزار شهدا و... نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی با تأکید بر اینکه بیش از ۳۰۰ برنامه شاخص در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و… هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در کاشمر اجرا خواهد شد، اذعان کرد: مهم‌ترین برنامه و اولویتی که در سال جاری پیش رو داریم برگزاری کنگره شهید مدرس و یک هزار و ۲۲۲ شهید شهرستان کاشمر است.

دهقانی همچنین در ادامه عنوان کرد: تمام فعالیت‌های سپاه و بسیج در شهرستان کاشمر با محوریت کنگره شهید مدرس و یک هزار و ۲۲۲ شهید منطقه ترشیز برنامه‌ریزی می‌شود و نمایشگاه آیینی هم برای این امر پیش‌بینی شده است و امیدواریم بتوانیم تجلیل در خور شأن از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس داشته باشیم.

وی در ادامه از حضور گروه‌های جهادی در مناطق زلزله‌زده شهرستان کاشمر خبر داد و تشریح کرد: ۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام‌نور تهران در روستاهای زلزله‌زده شهرستان کاشمر به مرکزیت روستای محمدیه حضور پیدا کرده‌اند و بحث خدمات‌رسانی به مردم در این روستاها را در حوزه‌های عمرانی، پزشکی، فرهنگی و... را بر عهده دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر بیان کرد: گروه‌های جهادی از همان روزهای اول زلزله ۲۹ خرداد در روستاهای زلزله‌زده حضور پیدا کردند و در بازسازی منازل اهالی روستا کمک کردند و هم‌زمان با هفته دفاع مقدس هم این گروه جهادی متشکل از ۴۰ نفر خانم و ۲۰ نفر آقا از تهران کار خدمت‌رسانی را در کنار دانشجویان شهرستان برعهده گرفته‌اند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار