رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: با وجود تمام مشکلات که کشاورزان دارند در هشت ماه گذشته بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان درآمد زکات استان خراسان رضوی بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ رضا سلم‌آبادی شب گذشته در همایش تجلیل از خیرین و حامیان طرح اکرام کمیته امداد کاشمر که در محل سالن سرو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۸۶۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان خراسان رضوی فعالیت دارند که در هشت ماهه گذشته بالغ بر ۸۵۰ میلیارد تومان درآمد داشتند.

وی با بیان اینکه درآمد مراکز نیکوکاری از ابتدای سال به طور متوسط ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که رتبه اول درآمد مراکز نیکوکاری کشور متعلق به خراسان رضوی است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد از ابتدای سال بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان درآمد نقدی داشته و بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان کمک خانواده‌ها به فرزندان یتیم و محسنین داشته‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی رحمت‌الله علیه خراسان رضوی با تأکید بر اینکه کشاورزان خراسان رضوی در حال حاضر درگیر خشکسالی، قطع برق چاه موتورهای کشاورزی و مشکلات دیگری هستند، تصریح کرد: با وجود تمام این مشکلات در هشت ماه گذشته بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان درآمد زکات استان خراسان رضوی بوده است.

وی با اشاره به اینکه کمترین کمک مربوط به صدقات است و طی هشت ماه گذشته بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان از محل صدقات، کمک جمع‌آوری‌شده است، اذعان کرد: سال گذشته حدود ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار مورد خدمت‌رسانی به مددجویان انجام شده و رقم ریالی موارد کمک شده بالغ بر ۸۸۰۰ میلیارد تومان بوده که از این میزان بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به تسهیلات در حوزه‌های ودیعه مسکن، بهداشت، تحصیل، دانشجویی، درمان، جهیزیه، اشتغال و ازدواج است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه بالغ بر ۶۳۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته کمک بلاعوض به مردم خراسان رضوی شده که هزار میلیارد تومان آن مربوط به کمک‌های مردمی بوده است، عنوان کرد: این میزان کمک نشان می‌دهد که مردم سهم قابل‌توجهی در کمک بلاعوض به خانواده‌های نیازمند دارند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار