رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/15 Saturday - 2024 04 May السبت ، 25 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-04 07:58 شماره خبر : 6703 https://sobhtoos.ir/short/NDZWr 0
مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار:

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار گفت: مجوز افتتاح پایگاه جاده‌ای احمدآباد آستانه رشتخوار صادر شده و به‌زودی شاهد عملیاتی‌شدن این پایگاه خواهیم بود.

مجتبی مریخی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به ارائه عملکرد اورژانس ۱۱۵ این شهرستان در طرح امداد نوروزی  سال ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: در طی این طرح که از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ صورت گرفت، تعداد ۲۱۰ مأموریت توسط پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری یک و دو شهر رشتخوار، پایگاه جاده‌ای (سنگان - باسفر)، پایگاه جاده‌ای سعدآباد و پایگاه جاده‌ای شهر جنگل انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد مأموریت ۳۵ مورد حوادث ترافیکی بوده که از این تعداد ۲۹ مورد به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل، سه مورد رضایت شخصی، یک مورد لغو مأموریت از طرف دیسپچ و دو مورد درمان سرپایی ثبت شده و علی‌رغم اینکه آمار مأموریت‌های ترافیکی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته و خوشبختانه موارد منجر به فوت نداشته‌ایم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار در ادامه بیان داشت: حوادث غیر ترافیکی نیز ۱۷۵ مورد ثبت شده که از این تعداد مأموریت،  ۱۱۹ مورد جهت اقدامات تکمیلی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شده و تعداد ۳۱ مورد درمان سرپایی، ۱۷ مورد رضایت شخصی، سه مورد عدم حضور بیمار، یک مورد لغو مأموریت از طرف دیسپچ و چهار مورد هم متأسفانه فوتی ثبت شده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش مسئول و کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ بیان داشت: مجوز افتتاح پایگاه جاده‌ای احمدآباد آستانه رشتخوار صادر شده و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد عملیاتی‌شدن این پایگاه برای خدمت‌رسانی به مردم خواهیم بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار