رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/01 Friday - 2024 21 June الجمعة ، 15 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-26 20:16 شماره خبر : 7447 https://sobhtoos.ir/short/4ZP3w 0
مدیرعامل اتحادیه تأمین نیاز دامداران نیشابور:

مدیرعامل اتحادیه تأمین نیاز دامداران نیشابور واگذاری بازار دام این شهرستان به چینی‌ها را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از ایسنا، محمد رادمان اظهار کرد: متأسفانه صحبت‌ها در شهرستان مبنی بر واگذاری بازار دام نیشابور به چینی‌ها، پرورش شترمرغ در بازار مربوطه و سایر موارد دیگر در بین دامداران مطرح شده که به جد تمامی آن‌ها را تکذیب می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه بازار دام نیشابور در راستای فعالیت‌های قانونی خود انجام وظیفه می‌کند، از افزایش بهبود کیفیت خوراک دام شهرستان خبر داد و گفت: کیفیت کنسانتره نیشابور به قدری بالاست که زبانزد شده و دامداران شهرستان‌های دیگر تمایل به خرید این محصول غیر از نیشابور ندارند.

مدیرعامل اتحادیه تأمین نیاز دامداران نیشابور با بیان اینکه هر ماهه در جلسه کمیته فنی خوراک دام، محصول نهایی با توجه به نیاز دامداران آنالیز کیفیت و قیمت می‌شود، تصریح کرد: هدف نهایی ما در امر تولید کنسانتره دامی بهبود کیفیت است و اخذ پروانه بهداشتی دامپزشکی از الزامات کارخانه‌های تولیدکننده است.

وی اذعان کرد: در راستای حمایت از دامدار، با هرگونه افزایش قیمت بیشتر از قیمت مصوب کمیته فنی خوراک دام که از قبل بررسی و به کارخانه‌های تولید کننده اعلام شده است مخالف بوده برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تأمین نیاز دامداران نیشابور خاطرنشان کرد: شهرستان نیشابور و میان جلگه ۱۳ کارخانه تولید خوراک دام فعال دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه دامداران نیشابوری با داشتن ۶۱ هزار رأس دام سنگین، سالانه ۲۲۶ هزار و ۲۲۵ تن شیر خام تولید می‌کنند، تعداد دام سبک این شهرستان را ۵۷۰ هزار رأس عنوان کرد و گفت: نیشابور با تولید سالانه هفت هزار و 577 تن گوشت قرمز، رتبه دوم استان در خصوص تولید گوشت قرمز را به خود اختصاص داده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار