رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-20 16:17 شماره خبر : 5336 https://sobhtoos.ir/short/VMLde 0
امام جمعه رشتخوار:

امام جمعه رشتخوار گفت: شبکه‌های فارسی زبان در ابتدا با هدف سرگرم‌ کردن مردم راه‌اندازی شد، اما به مرور زمان این رسانه‌ها هویت و هدف اصلی و نیت خبیث خود را آشکار کردند.

حجت‌الاسلام حسن جهانشیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ در رابطه با نحوه فعالیت شبکه‌های رسانه‌ای در خارج از کشور، اظهار کرد: شبکه‌های فارسی زبان در ابتدا و با هدف سرگرم‌ کردن مردم راه‌اندازی شد، اما به مرور زمان این رسانه‌ها هویت و هدف اصلی خود را به عرصه نمایش گذاشتند.

وی بیان داشت: رسانه‌های معاند بعد از شبکه‌سازی و جذب مخاطب با استفاده از این ابزار به باور‌ها و اعتقادات مسلمان‌ها توهین کردند.

حجت‌الاسلام جهانشیری به رویکرد این شبکه‌ها در رابطه با جنگ غزه و عملیات طوفان‌الاقصی پرداخت و افزود: در موضوع جنگ غزه از ابتدای شروع جنگ رویکردی که شبکه‌های ماهواره‌ای داشتند، مبنی بر این بود که مردم غزه شکست خواهند خورد، اما امروز به توفیق الهی و اراده الهی و همچنین برکت خون شهدا نتیجه چیز دیگری شد و شکست آن‌ها رقم خورد و آن‌ها متوجه شدند که رژیم غاصب صهیونیستی هیچ نفعی از این جنگ نخواهد برد.

امام جمعه رشتخوار با تأکید بر اینکه دشمن تلاشش برای نفوذ بر فکر و ذهن جوانان و نوجوانان از بستر این شبکه‌ها است، خاطرنشان کرد: دشمن امروز تمام توان خود را برای تسلط بر اذهان در جامعه و فکر جوانان و نوجوانان ما به کار بسته است اما امروز آنچه یقیناً در حال رخ دادن و شکل گرفتن است، شکست رسانه دشمن است.


وی تصریح کرد: امروز دروغ‌پردازی‌ها و نیرنگ‌هایی که شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان نسبت به خودشان، کارکنان و اربابان خود دارند، دستشان را برای مردم ما رو کرده و مردم با آگاهی کامل این شبکه‌های ماهواره‌ای را شناختند.

وی در پایان گفت: امروز در واقع شکست این رسانه‌ها حتمی است، آن‌ها باید تمام هزینه‌های هنگفتی را که سال‌ها برای نفوذ بر تفکر و ذهن جوانان و نوجوانان ما خرج کردند امروز بر باد رفته بدانند چرا که بصیرت مهم‌ترین رکن مردم ما در تقابل با دشمن است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار