رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-10-01 13:38 شماره خبر : 5434 https://sobhtoos.ir/short/VwPQN 0
امام جمعه موقت کاشمر:

امام جمعه موقت کاشمر با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در انتخابات باید تبلیغات دشمنان را خنثی کنند، گفت: وظیفه‌ای که بر گردن امت مسلمان قرار دارد مشارکت گسترده در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام علی محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کاشمر که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: جبهه مقاومت اسلامی در مقابل جبهه کفر قرار گرفته است و سران کفر و شرک از سراسر دنیا، پشتیبانی خود را از جبهه کفر اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه سران کفر و شرک برای کمک به اسرائیل هر لحظه خود را به سرزمین‌های اشغالی می‌رسانند، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت اسلامی در عراق، جنوب لبنان و یمن نیز حرکت‌های خوبی را انجام می‌دهند و همان‌گونه که جبهه کفر در حال کمک به جبهه باطل است، جبهه حق هم نیاز به نیرو و کمک دارد و این کمک باید تداوم داشته باشد.

امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیست به‌صورت دیوانه‌وار، مردم مظلوم، کودکان و زنان فلسطین و غزه را بمباران می‌کند و آمار شهدا را به ۲۰ هزار نفر رسانده است، تصریح کرد: جبهه مقاومت در عرصه‌های گوناگون پرتلاش است و یمنی‌ها هم خوب کار می‌کنند و سید حسن نصرالله بسیار زیبا و با صبر و بردباری حرکت صهیونیست‌ها را به هم پاشیده است.

وی با اشاره به اینکه روزبه‌روز به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نزدیک می‌شویم، اذعان کرد: مقام معظم رهبری راهبردهای اصلی انتخابات را بیان کردند و چهار مورد را در دستور کار همه مسئولان و مردم مسلمان قرار دادند.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه وظیفه‌ای که بر گردن امت مسلمان و تمام اقشار جامعه قرار دارد بحث حضور و مشارکت گسترده در انتخابات است، عنوان کرد: جبهه کفر دست‌به‌قلم و تبلیغات شده تا روحیه یأس و ناامیدی را برای نیامدن بر سر صندوق‌های رأی و عدم مشارکت در انتخابات گسترده کند.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات مظهر قدرت، مظهر قوت، مظهر عزت و مظهر سربلندی کشور اسلامی ایران است، تشریح کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات باید تبلیغات دشمنان را خنثی کنند و در فضای مجازی و فضای حقیقی دست‌به‌کار شوند تا بتوانند انتخاب اصلح را داشته باشیم.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام وفات مادر چهار شهید کربلا، حضرت ام‌البنین سلام‌الله‌علیها، ابراز کرد: حضرت ام‌البنین سلام‌الله‌علیها الگوی تمام مادران شهدا است؛ حضرت ام‌البنین سلام‌الله‌علیها توانست فرزندان دلاوری را برای میدان کربلا تربیت کند و آنها حماسه بزرگ عاشورا را به وجود بیاورند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار