رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/08/03 Thursday - 2024 24 October الخميس ، 21 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-07-25 10:22 شماره خبر : 4504 http://sobhtoos.ir/short/4Zl9j 0

به گزارش صبح توس، حسین باهوش ظهر امروز در دیدار با شاکررضا مریدی مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان رضوی، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های ارزنده مجموعه اداره امور مالیاتی رشتخوار، گفت: کارکردن در دستگاه‌های اجرایی به علت افزایش مطالبات مردمی بسیار سخت شده است.

وی افزود: باید نگاه مثبت‌اندیش به ارباب‌رجوع و مراجعه‌کنندگان داشته باشیم و مسئولان ادارات هم باید اقناع‌سازی لازم را داشته باشند.

باهوش با اشاره به بازدید اخیری که از اداره امور مالیاتی شهرستان انجام‌گرفته است، تأکید کرد: چند موضوع من‌جمله کمبود نیروی انسانی، عدم تکمیل و ساخت فضای اداری، نبود خودروی اداری و... از کمبودهایی بوده که به عینه در این اداره مشهود است.

فرماندار رشتخوار در ادامه با اشاره به اینکه لازمه یک مدیریت خوب و کارآمد امکانات، انگیزه و علاقه نسبت به کار است، اظهار داشت: سال قبل در رشتخوار باتوجه‌به اینکه درصد اخذ مالیات‌ها تغییر کرد کسبه و بازاریان دچار مشکلات زیادی شدند که با جلسات توجیهی و پیگیری‌های متعدد اقناع‌سازی لازم انجام شد.

وی در ادامه بیان داشت: تا جایی که از لحاظ ضوابط قانونی خللی در کار ایجاد نشود تخفیفات لازم را برای کار مردم داشته باشید؛ زیرا دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان‌دادن نظام و انقلاب هستند و تلاش می‌کنند، ناامیدی را در جامعه تزریق کنند.

باهوش خاطرنشان کرد: با وجود خشکسالی‌های اخیر در شهرستان رشتخوار کشاورزی دچار چالش‌هایی شده است و با کاهش بازدهی محصولات کشاورزی توان مالی کشاورزان کاهش پیدا کرده است، لذا از مسئولان حوزه امور مالیاتی تقاضا داریم، نگاه مساعدت آمیز به موضوع مالیات‌ها داشته باشند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار