رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/07/30 Monday - 2024 21 October الاثنين ، 18 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-02-12 02:18 شماره خبر : 3271 http://sobhtoos.ir/short/46rPG 0

به گزارش صبح توس، مسئول بسیج سازندگی سپاه رشتخوار صبح امروز در نشست برنامه ریزی برنامه های گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در رشتخوار در محل حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان با اشاره به پیوسته بودن برنامه‌های خدمت‌رسانی به مردم در طول ایام سال، گفت: فلسفه وجودی بسیج همواره خدمت‌رسانی به محرومین و مردم است، و امسال نیز طبق سنوات سال‌های قبل کار خدمت‌رسانی به محرومین با حضور سایر نهادهای دستگاه اجرای شهرستان رشتخوار از جمله فرمانداری، بخشداری، ادارات کمیته امداد، بهزیستی، دامپزشکی، جهاد سازندگی، اداره تبلیغات اسلامی، شبکه بهداشت و درمان و .. به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: در شهرستان رشتخوار امروز ۷۰ گروه جهادی شناسنامه‌دار در سامانه اطلس جهادی ثبت و بیش از ۷۰۰ جهادگر بسیجی خواهر و برادر  در راستای خدمت رسانی به قشر محروم جامعه در مناطق محروم شهرستان فعالیت می‌کنند و حضور این گروه‌های جهادی نقش مهمی در راستای محرومیت‌زدایی در این مناطق داشته است.
زنگنه گفت: طی سال های گذشته که بحث کرونا مطرح بوده سپاه و بسیج پیش گام این امر بودند و بیش از چندین هزار بسته معیشتی و خدمات متنوع دیگر را در حوزه مختلف توسط گروه‌های جهادی ارائه خدمات کردند.
مسئول بسیج سازندگی رشتخوار در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته در تعامل و همکاری مدیران در حوزه خدمت رسانی به محرومین کمیته امداد و بهزیستی در حوزه عمرانی در روستاهای زیادی در سطح شهرستان کار شده است، در حوزه های آموزشی و در حوزه فرهنگی نیز فعالیت های خوبی انجام شده است.
وی در ادامه یاداور شد: در روستاهای پایین دست جنگل، مشکل نبود عالم را داریم، امروز آسیب موضوعات فرهنگی بسیار زیاد است، حضور و فعالیت گروه جهادی شهید اصلانی در بخش فرهنگی در این مناطق از خدمات گروه های جهادی برای کاهش اسیب های فرهنگی  بوده است.
زنگنه با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی در سالروز تشکیل این نهاد، گفت: در روزهای ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت ماه گروه‌های پزشکی و تخصصی ، کشاورزی و عمرانی  به مناطق محروم شهرستان اعزام خواهند شد.
انتهای خبر/
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار