رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-07-21 10:00 شماره خبر : 4441 http://sobhtoos.ir/short/VMaYv 0

به گزارش پایگاه خبری صبح توس، حجت‌الاسلام علی احدی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: مبارزه با مخالفت با ظلم و ستم از توصیه‌های انبیاء و کتب الهی است.
وی با بیان اینکه مبارزه با ظلم و ستم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: انسان باید دشمن ستمکار و یاور مظلوم باشد و دولت جعلی اسرائیل مصداق یک دولت زورگو است که مشخصه‌های همه ظلم و ستمگران را دارد.
امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه اولین غاصب که فلسطین‌ها را بیرون و یهودی‌ها را جایگزین و به سمت کودک کشی حرکت کرد اسرائیل بود، تصریح کرد: اسرائیل توهین‌های زیادی به مسلمانان کرد و بیش از ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد و به قوانین هم پای بند نیست.
وی با اشاره به اینکه اسرائیل یک شکست غیرقابل‌ترمیم و غیرقابل‌جبران از فلسطین خورد، اذعان کرد: اسرائیل در حوزه‌های قدرت نظامی، امنیتی و هیمنه خیالی شکست خورد که مطمئناً دیگر غیرقابل‌ترمیم است.
حجت‌الاسلام احدی با بیان اینکه اسرائیل به دنبال این بود تا ایران را درگیر این جنگ کند ولی مقام معظم رهبری به خوبی این توطئه را خنثی کردند، عنوان کرد: مردم فلسطین روی پای خود ایستادند و بازور بازوی خود به اسرائیل ضربه زدند.
وی با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت و آزادگان عالم از حامیان اسرائیل غافل نیستند و آمریکا تسلیحات کامل را در اختیار اسرائیل به را کشتار مردم مظلوم فلسطین قرار می‌دهد، تشریح کرد: حمایت از ظلم به‌مراتب بدتر از ظلم است و طوفان الاقصی به‌درستی طوفان به راه انداخت.
امام جمعه موقت کاشمر همچنین در ادامه بیان کرد: در مقابل اسرائیلی‌ها باید قد علم کنیم ولی باید برای مردم مظلوم فلسطین دعا کنیم.
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار