رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1401-12-26 06:03 شماره خبر : 2914 http://sobhtoos.ir/short/eoZ6D 0

عباس کافی در گفتگو با صبح توس با اشاره به آغاز تعطیلات و شروع سفرهای نوروزی اظهارداشت: طرح سلامت نوروزی سازمان اورژانس کشور و سازمانهای خدمات رسان کمیته خدمات سفر، با حضور کلیه مسئولان و معاون فرماندار ویژه، در محل ایستگاه سلام واقع در پلیس راه سبزوار، بصورت رسمی آغاز گردید.

دبیر کمیته خدمات سفر دانشگاه علوم پزشکی سبزواربا تشریح فعالیت ها در این طرح افزود:در این طرح، کلیه پایگاههای اورژانس ۱۱۵ در حالت آماده باش کامل قرار گرفته و با استقرارها و حضور صددرصد فیزیکی در محورهای مواصلاتی غرب خراسان، آماده ارائه خدمات درمانی به مسافرین نوروزی هستند. کافی به ضرورت فعالیت کامل بيمارستان‌ها در این مقطع زمانی اشاره کرد وافزود:  کلیه بیمارستانهای زیر پوشش این دانشگاه و شبکه ها و خانه های بهداشت غرب خراسان نیز، طبق مصوبات جلسات قبلی در این ایام در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند.

کافی به لزوم بازرسی ونظارت از فعالان این طرح اشاره کرد وادامه داد: بازرسان بهداشتی معاونت بهداشت و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز، بصورت سرزده و مستمر از مراکز توزیع و پخش موادغذایی، رستورانها، داروخانه ها و...، بازدید می کنند. طرح سلامت نوروزی سازمان اورژانس کشور، از امروز آغاز و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ادامه خواهد داشت.

انتهای‌پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار