رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-10 15:06 شماره خبر : 6439 https://sobhtoos.ir/short/V1RrY 0
امام جمعه موقت کاشمر:

امام جمعه موقت کاشمر گفت: جمهوری اسلامی ۴۵ سال است که باقدرت و با پشتیبانی ملت ایران توانسته جایگاه خود را در دنیا باز کند و به یک جبهه بزرگ اسلام تبدیل شده که لرزه بر اندام دشمن انداخته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام علی محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: یوم‌الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی نام‌گذاری شده است که رفراندوم در ابتدای انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) برگزار شد و ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند.

وی با بیان اینکه در این روز قدرت اسلام به نمایش گذاشته شد و مردم جمهوری اسلامی را انتخاب کردند نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ۴۵ سال است که باقدرت و با پشتیبانی ملت ایران توانسته جایگاه خود را در دنیا باز کند و به یک جبهه بزرگ اسلام تبدیل شده که لرزه بر اندام دشمن انداخته است.

امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه روز ۱۳ فروردین که روز طبیعت است در سال جاری با شهادت حضرت علی (ع) هم‌زمان شده است، تصریح کرد: تمام مسئولان فرهنگی باید تلاش کنند که حرمت امیرالمؤمنین (ع) در این روز در شهر مذهبی کاشمر حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۸۰ روز از مقاومت مردم مظلوم غزه می‌گذرد و حادثه‌ای را سراغ نداریم که دشمن تا بن دندان مسلح را این‌چنین ذلیل و خار کند و طعم شکست را به او بچشاند، اذعان کرد: در این فرصت پیش رو و شب‌های قدر باید برای مردم مظلوم غزه هم دعا کنیم تا روزی برسد که نابودی جبهه کفر را ببینیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار