رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-11-01 22:44 شماره خبر : 5778 https://sobhtoos.ir/short/ND164 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر خبر داد:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر گفت: ۳۰ سری کمک جهیزیه به مناسبت هفته مقاومت به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

حسین دهقانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ در حاشیه مراسم توزیع ۳۰ سری کمک جهیزیه به نوعروسان شهرستان کاشمر اظهار داشت: ترویج ازدواج آسان یکی از اقداماتی است که سپاه پاسداران در آن نقش‌آفرینی می‌کند و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج کاشمر، توزیع ۳۰ سری جهیزیه را در راستای هدف اصلی بسیج که خدمت‌رسانی به مردم و افراد محروم جامعه است را در دستور کار قرار داد، خاطرنشان کرد: این جهیزیه‌ها هم‌زمان به هفته مقاومت و به یاد سردار دل‌ها توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با تأکید بر اینکه ارزش هر سری جهیزیه بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان، کمک به محرومین و نیازمندان از ابتدای امسال ۴۸ سری جهیزیه کامل به زوج‌های کم‌برخوردار اهدا شد که در مجموع با این مرحله بالغ بر ۷۸ سری توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه این تعداد سری جهیزیه طی چهار مرحله در بین خانواده‌های نوعروس نیازمند این منطقه در سطح شهر و روستاهای شهرستان اهدا شده است، اذعان کرد: تعداد کالاهای اهدا شده در مرحله چهارم که امروز توزیع شد، ۱۰ قلم است.

دهقانی در ادامه با بیان اینکه ۳۰ سری جهیزیه بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده که ۱۰۰ درصد لوازم خریداری شده ایرانی است، عنوان کرد: ۱۵ سری از این جهیزیه‌ها به همت خیرین و ۱۵ سری هم به همت بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه فراهم شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر همچنین با بیان اینکه هر سری جهیزیه شامل کالای خواب، ظروف پذیرایی مختلف، پتو، فرش، پنکه، اتو و... است، تشریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف محرومیت‌زدایی نقش‌آفرینی می‌کند و اجرای منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای برطرف‌کردن محرومیت از اهداف سپاه در خدمت به نیازمندان است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار