رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/07/16 Monday - 2024 07 October الاثنين ، 4 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
استاد حوزه علمیه خواهران اهل سنت مطرح کرد:

استاد حوزه علمیه خواهران اهل سنت گفت: نقش مهم حضور مجاهدان در صف جهاد را، همسران و مادران آن‌ها ایفا کرده‌اند لذا زنان باید در عصر امروز بکوشند تا با حمایت از سنگر خانه و خانواده، همسران و فرزندان‌شان را برای جهاد تربیت کنند.

خدیجه نوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به نقش منحصر بفرد مادر و زن در خانواده، اظهار کرد: یک زن می‌تواند جهت یک خانواده را مشخص کند زیرا این قدرت را دارد که همسر و فرزندان خود را به سمت و سویی هدایت کند که خودش تمایل دارد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در محور مقاومت و حمله رژیم سفاک و جعلی صهیونیست به لبنان، خاطرنشان کرد: ما زنان نباید خود را دست کم بگیریم و باید به وظیفه شرعی خودمان عمل کنیم .

معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران اهل‌سنت فاطمه الزهرا (س) تایباد با تأکید بر نقش زنان در محور مقاومت، ابراز کرد: اگر امروز برخی دولت‌های اسلامی در مقابل ظلم ظالم، سکوت کردند ما زنان نباید ساکت باشیم بلکه باید با معرفی رژیم کودک‌کش صهیونیست به فرزندان‌مان، آن‌ها را با کفر و ظلم آشنا کنیم و این‌گونه روحیه مجاهدت وجهاد را در وجودشان پرورش دهیم.

وی با تأکید بر جرم و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان غزه و لبنان و به شهادت رساندن بزرگ مرد حزب‌الله  لبنان، سید حسن نصرالله، افزود: زنان و مادران باید بکوشند تا جنایات این رژیم جعلی را به نسل آینده منتقل کنند تا مدیون تاریخ و آیندگان نباشند.

نوری اضافه کرد: نقش مهم حضور مجاهدان در صف جهاد را، همسران و مادران آن‌ها ایفا کرده‌اند لذا زنان باید در عصر امروز بکوشند تا با حمایت از سنگر خانه و خانواده، همسران و فرزندان‌شان را برای جهاد تربیت کنند.

وی با اشاره به نقش مهم زنان در قطع شریان‌های اقتصادی رژیم جعلی صهیونیست، گفت: زنان با قطع وابستگی‌هایشان نسبت به کالاهای خارجی و به ویژه کالاهای اسرائیلی (از قبیل خوراکی‌ها، لوازم خانگی و آرایشی) می‌توانند به حمایت مالی از رژیم سفاک صهیونیست پایان دهند.

معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران اهل‌سنت فاطمه الزهرا (س) تایباد با تأکید بر الگوپذیری زنان امروز از زنان دیروز برای تربیت نسل فردا، عنوان کرد: زنان دیروز، زنانی بودند که فرزندان‌شان در هشت سال دفاع مقدس، جانانه از وطن‌شان دفاع کردند، آن‌ها زنانی بودند که به فرزندان خود تعهد، صداقت و ایمان ‌را آموختند از این روست که پس از گذشت چند دهه، هنوز با افتخار از مجاهدت‌های مادران و زنان دیروز یاد می‌کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار