رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-21 13:09 شماره خبر : 9038 https://sobhtoos.ir/short/eqr9n 0
استاندار سابق خراسان رضوی:

استاندار سابق خراسان رضوی گفت: در این سه سال بنای سختگیری داشتیم تا عقب ماندگی‌ها جبران شود و امیدوارم در دولت وفاق ملی با تلاش تمام افراد از تمام نگرش‌ها مشکلات استان حل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار سابق خراسان رضوی در آیین معارفه استاندار جدید خراسان رضوی که امروز در محل مجتمع شهدای سلامت دانشکده علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: جلسه تودیع و معارفه یک فرصت خوب برای تودیع شونده قرار می‌دهد.

وی افزود: حلالیت‌طلبی اولین نکته است که در این مراسم می‌توان انجام داد. در جریان این سه سال قصور‌های زیاد بود و از مردم استان خراسان رضوی حلالیت می‌طلبم.

استاندار سابق خراسان رضوی افزود: در این سه سال انگیزه زیادی بوده است اما در برخی مکان‌ها با تمام تلاشی که کردیم در برخی موارد نشد به اهداف برسیم.

نظری با تشکر از مسئولان استانی اظهار داشت: حلالیت می‌طلبم از مسئولان که در این سه سال بنای سختگیری بود تا عقب ماندگی‌ها جبران شود و امیدوارم در دولت وفاق ملی با تلاش تمام افراد از تمام نگرش‌ها مشکلات استان حل شود. اگر جسارتی شده است به مسئولان و کارکنان عزیز حلالیت می‌طلبم.

استاندار سابق خراسان رضوی با تشکر از شهید رئیسی بیان داشت: من داوطلب استانداری نبودم اما شهید رئیسی از من دعوت کردند که حضور داشته باشم و مانند دوران دفاع مقدس با تمام وجود به میدان آمدم و افتخار می‌کنم که نامم در دولت شهید رئیسی ثبت شد.

نظری همچنین افزود: از آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان، دستگاه‌ها و شورای تامین استان کمال تشکر را می‌کنم که در این سال در کنار دولت و استانداری بودند.

نظری همچنین با اشاره به شعار وفاق دولت چهاردهم بیان داشت: باید در عمل وفاق داشته باشیم و این تنها در حرف نباشد در حوزه‌های اقتصادی و مسکن تلاش‌های بسیاری کردیم که حاضر به پاسخگویی هستیم اما عده‌ای کلمه خیانت را به این تلاش‌ها نسبت دادند.

نظری با اشاره به وجود ۳۴ کلان مسئله در استان خراسان رضوی بیان داشت: از ۳۴ مولفه و مشکلی که در ابتدای کار شناسایی کردیم و در خصوص آن‌ها تلاش کردیم. برخی رفع شد و بقیه نیز هم با تامین منابع در حال انجام است.

نظری همچنین بیان کرد: چیزی در حدود ۵ همت برای رفع مشکل برق شهرک‌های صنعتی نیاز است و با مولدسازی قادر به انجام آن هستیم.

وی ادامه داد: عقب ماندگی ۱۲ هزار کلاس درس در استان داریم ما ۴ هزار کلاس درس ساختیم، و ۵ هزار دیگر را در دست ساخت داریم که ۲۵۰۰ کلاس را دولت و ۲۵۰۰ کلاس دیگر را خیر‌ها می‌سازند و ما از طریق مولدسازی در حال تامین منابع هستیم.

نظری به آمارها اشاره کرد و افزود: در حوزه اجتماعی و فرهنگی هم در این چند سال تمام تلاش را کردیم و آمار منفی طلاق نشان دهنده آن است.

وی ادامه داد: ۴ مرحله انتخاب برگزار کردیم در خراسان رضوی که بدون هیچ تاخیری برگزار شد.

نظری با شاره به اهمیت استان خراسان رضوی بیان داشت: تنها استانی که با ۶ معاون اداره می‌شود استان خراسان رضوی است و معاون سیاسی و زیارت را با تایید رئیس جمهور جدا کردیم تا مسائل استان به طور ویژه بررسی شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار