رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-11-19 13:48 شماره خبر : 5920 https://sobhtoos.ir/short/NBKA4 0
مدیر کارخانه پارس فولاد سبزوار:

احسان اسمعیلی، مدیر کارخانه پارس فولاد سبزوار گفت: تصفیه‌خانه صنعتی این کارخانه، قادر است ساعتی ۱۹۵ مترمکعب آب را تصفیه کند و تقریباً ۹۰ درصد آب مصرفی کارخانه، به چرخه تولید برمی‌گردد.

احسان اسمعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار داشت: پارس فولاد سبزوار بالغ بر ۴۸ هزار تن بریکت سبز تولید می‌کند؛ همچنین واحد احیا مستقیم آهن اسفنجی این کارخانه، حدود ۸۰۰ هزار تن ظرفیت دارد.

وی افزود: با ایجاد واحد سولفور سازی، محصول کارخانه به نحو قابل توجهی افزایش و کیفیت آن ارتقا پیدا می‌کند و نیز تصفیه‌خانه صنعتی این کارخانه، قادر است ساعتی ۱۹۵ مترمکعب آب را تصفیه کند و تقریباً ۹۰ درصد آب مصرفی کارخانه، به چرخه تولید برمی‌گردد.

مدیر کارخانه پارس فولاد سبزوار ادامه داد: اجرای خط تصفیه خانه بهداشتی در پارس فولاد سبزوار، در دستور کار است و در حال مذاکره برای خرید پساب شهر سبزوار هستیم که به محل کارخانه در شهرستان جوین منتقل کنیم.

اسمعیلی با اشاره به اینکه این تصفیه خانه صنعتی و بهداشتی، تمام نیاز آبی کارخانه را برطرف می‌کند تاکید کرد: یکی از پروژه‌های در دستور کار شرکت، پروژه واحد سولفورزدایی واحد احیا است که با این پروژه، عمر کاتالیست‌های کارخانه بیشتر می‌شود و طبیعتاً بر افزایش میزان و کیفیت محصول هم، تأثیرگذار است.

احسان اسمعیلی افزود: امسال ترکیبی از بریکت سرد در پارس فولاد سبزوار تولید کردیم که متقاضی زیادی برای فروش داشت و این موضوع، یکی از دلایل سودآوری سال مالی بعدی شرکت هم خواهد بود.

وی در پایان گفت: پارس فولاد سبزوار به سمت صنعت سبز حرکت می‌کند و تا به این لحظه، از پوشش سبز خوبی برخوردار است؛ همچنین پساب شهر سبزوار خریداری شده و در ادامه نیز، تصفیه و مصرف خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار